اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور

به گزارش ایستگاه بازی، یکی از مهمترین تصمیماتی که قبل از مهاجرت به کانادا باید گرفته گردد این موضوع است که در کدام شهر این کشور پهناور تصمیم دارید ساکن شوید.

اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

در ادامه اطلاعاتی را در اختیار شما می گذاریم که راحت تر و با شناخت بیشتر به این کشور از طریق تهیه بلیط هواپیما کانادا مهاجرت کنید.

کانادا در بخش شمال قاره آمریکا قرار گرفته است بطوریکه شمالی ترین کشور این قاره محسوب می گردد و از نظر بزرگی دومین کشور این قاره می باشد که از شمال به اقیانوس منجمد شمالی منتهی می گردد، از شرق به اقیانوس اطلس و از غرب به اقیانوس آرام متصل می گردد. این کشور از جنوب به کشور آمریکا خواهد رسید.

کانادا از نظر وسعت جغرافیایی با داشتن 9984640 کیلومتر مربع وسعت 6 برابر کشور ایران و 40 برابر انگلیس است. این کشور دارای 10 استان است و علاوه براین به 3 قلمرو نیز تقسیم می گردد که همه ساله افراد زیادی با بلیط هواپیما کانادا برای دیدن این کشور به این منطقه سفر می نمایند.

استان هایی که در این کشور قرار گرفته اند تقریبا بصورت مستقل از دولت مرکزی عمل می نمایند این در حالی است که میزان این استقلال در قلمروها کمتر از استان های این کشور می باشد. انتاریو یکی از مهمترین استان ها ازنظر مالی و سیاسی است که شهرهای تورنتو اتاوا را نیز در خود جای داده است و همه ساله پذیرای مسافرانی است که با بلیط هواپیمای کانادا به این منطقه سفر می نمایند.

دیگر استان های این کشور عبارتند از کبک، آلبرتا، بریتیش، کلمبیا، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند، ولابرادور، نووالسکوشیا، اونتاریو، جزیره پرینس ادوارد و ساسکاچوان که در سال هرکدام خود را برای پذیرایی از مسافرانی که با بلیط هواپیما کانادا به این کشور سفر می نمایند آماده می نمایند.همانطور که گفته شد این کشور دارای سه قلمرو می باشد که خطه شمال غرب، نوناووت و یوکان نام دارند.

با توجه به آخرین آماری که توسط اداره آمار این کشور در خصوص میزان جمعیت ساکن در این کشور اعلام شده است جمعیتی حدود سی و سه میلیون و ششصد هزار نفر در این کشور ساکن هستند که برخی از آنها افرادی هستند که با بلیط هواپیما کانادا برای مهاجرت راهی این کشور شده اند. همچنین با توجه به آمار گرفته شده و اعلام شده بیشترین تراکم جمعیت در شهرهایی است که تنها 250 کیلومتر با مرز آمریکا فاصله دارند.

اطلاعاتی در خصوص ایالات متحده آمریکا

آمریکا یک جمهوری فدرال است که از 50 ایالت، یک منطقه فدرال، 5 سرزمین خودمختار و مجموعه ای از جزایر پراکنده، تشکیل شده است. برای سفر و خرید بلیط هواپیما آمریکا بهتر است بدانید که این کآشور با مساحتی در حدود 8/9 میلیون کیلومتر مربع، دارای جمعیتی برابر با 325 میلیون نفر است.

آمریکا از نظر وسعت چهارمین کشور دنیا و از لحاظ جمعیت مقام سوم دنیا را به خود اختصاص داده است. بلیط هواپیما آمریکا، یکی از بلیط های پرطرفدار است که مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا بوده و نیویورک پرجمعیت ترین شهر آن است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما آمریکا را دارید باید بدانید که چهل و هشت ایالت آمریکا و منطقه فدرال پایتخت، در آمریکای شمالی بین کانادا و مکزیک یعنی در سرزمین اصلی ایالت متحده آمریکا واقع شده اند.

جغرافیا آمریکا

اگر به عنوان خریدار بلیط هواپیما آمریکا، به جغرافیا این کشور علاقه مند هستید باید بگوییم که در گوشه شمال غربی آمریکای شمالی، ایالت آلاسکا، بین کانادا از شرق و تنگه برینگ و روسیه از غرب قرار گرفته است. ایالت هاوایی نیز به عنوان یک مجمع الجزیره، در میانه اقیانوس آرام جای گرفته است. قلمروهای ایالت متحده آمریکا در دریای کارائیب و اقیانوس آرام پراکنده شده اند و شامل نه منطقه زمانی می باشد.

یکی از عوامل فروش بالای بلیط هواپیما آمریکا، جغرافیا، آب و هوا و حیات وحش فوق العاده متنوع و گوناگون این کشور است. که همین موضوع باعث شده است تا آمریکا در زمره 17 کشور دارای تنوع زیستی فراوان قرار بگیرد و بسیاری از گردشگران با خرید بلیط هواپیما آمریکا به این کشور سفر نمایند و از دیدن مناظر بکر و رویایی آن لذت ببرند.

اگر قبل از خرید بلیط هواپیما آمریکا به جغرافیای این کشور نگاهی بیاندازید خواهید دید که قسمتی از رشته کوه های راکی در غرب آمریکا واقع شده است که بزرگترین قله آن در ایالت کلرادو واقع شده است. قله کوه مک کینلی در آلاسکا با ارتفاع 6194 متر، مرتفع ترین نقطه آمریکا است. خریداران بلیط هواپیما آمریکا می توانند از رودخانه می سی سی پی به عنوان چهارمین رودخانه طولانی دنیا، بزرگ ترین و مهم ترین رودخانه آمریکای شمالی دیدن نمایند. این رودخانه که نقش تجاری و مالی مهمی را در آمریکا ایفا می نماید به رودخانه میسوری می پیوندد.

از امکانات اختصاصی هواپیماها چه می دانید؟

خیلی از افراد پولدار و ثروتمند زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند به هر دلیلی دنبال ک سری خدمات ویژه و لوکس در هواپیما هستند. مخصوصاً اگر قصد خریدن بلیط خارجی را داشته باشند. برخی از ایرلاین ها برای مسافرانی که زیاد از آن ها خرید بلیط هواپیما انجام می دهند در قبال دریافت مبلغ کمی خدماتی را به آن ها ارائه می دهند که سایر اقشار جامعه فقط می توانند خوابش را ببینند. در این مطلب چند نمونه از این خدمات را برای شما بازگو نموده ایم.

1) با جت اختصاصی به سفر بروید!

هواپیمایی دلتا طی اقدامی شگفت انگیز اعلام نمود که مسافران باوفایش که از آن ها بلیط خارجی یا داخلی می خرند از این پس می توانند با دادن مبلغ کمی توسط یک جت خصوصی که حداکثر 12 تا 24 مسافر دارد به سفر بروند. مسافرینی که می توانند از این خدمات استفاده نمایند توسط ایمیل از این خبر آگاه شدند.

2) سوار بر پورشه به هواپیما بروید!

یکی از برنامه های خیلی خاص ایرلاین یونایتد این است که مسافرانی که در این طرح قرار دارند و بلیط هواپیما خارجی خریده اند می توانند سوار یک مرسدس شوند و راستا بین دو پرواز را طی نمایند. اما ایرلاین دلتا برای اعضایی که خودش آن ها را انتخاب می نماید از آن ها برای عضویت دعوت می نماید یک پورشه دم هواپیما در نظر گرفته است که راستا بین دو پرواز را از طریق آن طی نمایند.

3) بیرون خانه یک ماشین انتظارتان را می کشد!

ایرلاین امارات یک باشگاه ویژه دارد که اعضای آن می توانند زمانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده اند و می خواهند به فرودگاه بروند توسط یک رنج روور که بیرون منزل منتظرشان است خود را به فرودگاه برسانند و زمانی که برگشتند نیز با همان ماشین به منزل بازگردند.

4) به اندازه افراد خیلی مهم مورد توجه باشید!

اگر جزو مشتریان خاص هواپیمایی های خاص باشید که از آن ها بلیط خارجی می خرید هنگام ورود به فرودگاه شخصی به استقبالتان می آید و چمدان کیفتان را می گیرد سپس شما را از قسمت حراست رد نموده و به بخش اختصاصی می برد. در این بخش اختصاصی تعدادی گارسون با تمام خوراکی هایی که مورد علاقه تان است از شما پذیرایی می نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 555

به "اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید