چالش جدید پیش روی مدیرعامل پرسپولیس، انتها قرارداد سه بازیکن مهم

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای ابتدایی سال 1400 با وقفه ای دو هفته ای به دلیل بازی محبت آمیز تیم ملی با سوریه روبرو شده است تا باشگاه ها از فرصت به وجود آمده برای برنامه ریزی در راستای اهداف خود استفاده کند.

چالش جدید پیش روی مدیرعامل پرسپولیس، انتها قرارداد سه بازیکن مهم

باشگاه پرسپولیس پس از کسب چهار قهرمانی متوالی در تلاش است تا پنجمین جام زرین فوتبال باشگاهی ایران را نیز از آن خود کند تا رکورد را دست نیافتنی تر از همیشه کند.

با این حال هواداران پرسپولیس در کنار رسیدن به این رویا دغدغه های دیگری را نیز دارند که قطعاً برای یحیی گل محمدی در قامت سرمربی این تیم نیز وجود دارد.

بازیکنان قدیمی و اصلی پرسپولیس در سرانجام فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران قراردادشان با سرخ ها به اتمام می رسد و می توانند این تیم را به مقصد باشگاه های دیگر به راحتی ترک کنند.

احمد نوراله ی، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری جزو بازیکنانی هستند که در سرانجام فصل قراردادشان با سرخ ها به اتمام می رسد و می توانند جمع شاگردان یحیی گل محمدی را ترک کنند.

بازیکنانی که به واسطه عملکرد مطلوب خود در ترکیب پرسپولیس با پیشنهاداتی از لیگ های عربی نظیر کشور قطر روبرو شده اند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید مهره های اصلی سرمربی این تیم مذاکرات خود را با آنها آغاز کرده است اما هنوز به توافق نهایی نرسیده است تا با چالشی جدی در سال 1400 روبرو شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از هیات مدیره ماموریت یافته تا قرارداد بازیکنان مد نظر یحیی را تمدید کند به روزهایی نزدیک می شود که مدیران عامل قبلی این تیم را به چالش جدی کشیده بود و تعدادی از آنها را ناچار به استعفا از مقام خود نیز کرد.

باید دید سمیعی برای حفظ بازیکنان قدیمی و باتجربه پرسپولیس چه تدبیری خواهد داشت تا بتواند نظر هواداران پرسپولیس را به خود جلب کرده و یحیی را همچون تابستان سال گذشته با رفتن بازیکنان اصلی خود روبرو نکند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1522

به "چالش جدید پیش روی مدیرعامل پرسپولیس، انتها قرارداد سه بازیکن مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید پیش روی مدیرعامل پرسپولیس، انتها قرارداد سه بازیکن مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید