پیغام مهم بازیکن پرسپولیس به امیر قلعه نویی؛ امیدواری بزرگ به تصمیم سرمربی تیم ملی

به گزارش ایستگاه بازی، سعید صادقی یکی از برترین های تیمش در بازی مقابل ملوان بود و یکی از گل های تیمش را هم به ثمر رساند.

پیغام مهم بازیکن پرسپولیس به امیر قلعه نویی؛ امیدواری بزرگ به تصمیم سرمربی تیم ملی

به گزارش خبرنگاران سعید صادقی فصل گذشته توانست با آماری خیره کننده در گل گهر همه نگاه ها را به سوی خود جلب کند؛ بازیکنی که پیروز شد رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران را بشکند و یکی از ستاره های پیروز فصل قبل لیگ بود.

او در کنار گل سازی البته در گلزنی هم پیروز بود و 6 بار هم در نقش گلزن درخشید تا موثرترین بازیکن فصل گذشته باشد. تاثیرگذاری بالایی که صادقی را به بمب بازار نقل وانتقالاتی تبدیل کرد و او بعد از هیاهوی زیاد به پرسپولیس پیوست.صادقی درحالی پرسپولیسی شد که تیم های زیادی خواستار او بودند و به نوعی این وینگر شمالی بمب جابجایی تابستانی لیگ برتر بود.

صادقی در نیم فصل نخست مهره ثابت ترکیب یحیی گل محمدی بود و سرمربی پرسپولیس اعتقاد ویژه ای به سبک بازی سعید صادقی داشت؛ هر چند که وینگر سرخ پوشان مرکز نتوانست درخشش خود در فصل گذشته را تکرار کند و در حالی به کار خود در نیم فصل نخست سرانجام داد که فقط در ملاقات با طرفدار توانست در گلزنی دبل کند و مقابل نساجی هم یک پاس گل داد.اواخر سال قبل بیشتر برای سعید با مصدومیت سپری شد و کمتر توانست به پرسپولیس یاری کند.

با این حال با آغاز سال تازه و بازی مقابل مس رفسنجان، صادقی با آمادگی کامل در ترکیب پرسپولیس نهاده شد و دوباره به بازیکن فیکس گل محمدی تبدیل شد. در بازی با ملوان یکی از رجحانن بازی های این فصل صادقی را دیدیدم. سعید بارها از سمت راست خط دفاعی ملوان را اذیت کرد و البته گل دوم تیمش را با یک ضربه والی تماشایی به ثمر رساند تا نقش موثری در رجحان پرگل پرسپولیس مقابل ملوان داشته باشد.

صادقی درحالی بعد از حدود 7 ماه پیروز به گلزنی برای تیمش شد که آخرین بار در بازی رفت مقابل طرفدار توانسته بود دو گل برای پرسپولیس بزند. بازی که در شهریور سال قبل برگزار گردید و از آن تاریخ تا الان صادقی نتوانسته بود برای پرسپولیس گلزنی کند. صادقی که در زمان اسکوچیچ یکی از بازیکنان تیم ملی بود و معمولا به اردوهای تیم ملی دعوت می شد، جلوی چشم سرمربی تازه تیم ملی درخشید و با گلی که زد اظهار داشت که آماده بازگشت به تیم ملی است.

به خصوص اینکه رابطه صادقی و قلعه نویی بسیار خوب است و سعید رجحانن فصل فوتبالی خود را سال قبل و زیر نظر قلعه نویی سپری کرد. با توجه به علاقه سرمربی تیم ملی به سبک بازی صادقی، در صورت ادامه درخشش این بازیکن در بازی های پرسپولیس، ستاره قرمزها می تواند به بازگشت دوباره به تیم ملی خیلی امیدوار باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2176

به "پیغام مهم بازیکن پرسپولیس به امیر قلعه نویی؛ امیدواری بزرگ به تصمیم سرمربی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مهم بازیکن پرسپولیس به امیر قلعه نویی؛ امیدواری بزرگ به تصمیم سرمربی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید