پهپادها در انگلیس با کرونا مقابله می نمایند

به گزارش ایستگاه بازی، 3 کارآموز پزشکی استارت آپی برای ارسال و انتقال نمونه های تست کووید19، تجهیزات حفاظتی و کیت تست ابداع نموده اند.

پهپادها در انگلیس با کرونا مقابله می نمایند

در انگلیس یک سرویس پهپاد پزشکی در انگلیس راه اندازه شده که انتقال نمونه تست های کرونا، کیت های تست و تجهیزات حفاظتی را بین بیمارستان ها انجام می دهد. این استارت آپ هم اکنون پشتیبانی سازمان فضایی انگلیس را دریافت نموده است.

هدف کارآموزان از تاسیس این استارت آپ کاهش مدت زمان انتظار، صرفه جویی در وقت نیروهای خدمات درمانی و کاهش خطر انتقال و ابتلا به ویروس کرونا است. در حال حاضر آنها مشغول آزمایش زیربنای پد پهپاد هستند تا این وسیله نقلیه مینیاتوری بتواند در بیمارستان، آزمایشگاه و انبار از زمین بلند گردد و فرود بیاید.

آنها تصمیم دارند آزمایش های خود را گسترش دهند تا شبکه ای از پهپادها را در سراسر تاسیسات سرویس سلامت همگانی انگلیس ایجاد نمایند.

در این پروژه از پهپادهای هیبریدی استفاده می گردد که علاوه بر پروانه، دارای بال هایی نیز هستند و می توانند 2 کیلوگرم را در مسافت 96 کیلومتر حمل نمایند.

سازمان فضایی انگلیس همراه سازمان فضایی اروپا بودجه 1.3 میلیون پوندی مشخص نموده اند که به مجموعه ای از طرح ها از جمله این پروژه تعلق می گیرد تا راهکار هایی مبتنی برفضا برای مقابله با چالش های ناشی از کووید19 ابداع نمایند.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1206

به "پهپادها در انگلیس با کرونا مقابله می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپادها در انگلیس با کرونا مقابله می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید