وزیر بهداشت اوکراین به کرونا مبتلا شد

به گزارش ایستگاه بازی، وزیر بهداشت اوکراین اظهار داشت که نتایج آزمایش ابتلایش به ویروس کرونا مثبت شده است و وارد قرنطینه می گردد.

وزیر بهداشت اوکراین به کرونا مبتلا شد

به نقل از آرتی عربی، ماکسیم استپانوف وزیر بهداشت اوکراین از ابتلای خود به ویروس کرونا همزمان به اوج دریافت شمار مبتلایان روزانه این بیماری در این کشور اطلاع داد.

او در صفحه فیسبوک خود نوشت: علی رغم مراقبت و رعایت تدابیر بهداشتی آزمایش ابتلا به ویروس کرونا دادم و نتیجه آن مثبت شد. خود را در خانه قرنطینه بهداشتی می کنم و به کار روتین خود از راه دور ادامه می دهم.

وزیر بهداشت اوکراین روز آدینه اظهار داشت که طی یک روز گذشته در این کشور، یک رکورد جدید از موارد ابتلا به بیماری کووید-19 ثبت شد و 12 هزار و 524 نفر دیگر به این ویروس آلوده شدند و این همانند جنگ است چرا که ویروس هر روز به زندگی اوکراینی ها پایان می دهد.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نیز در 9 نوامبر از ابتلای خود به کووید-19 اطلاع داد و نوشت: هیچ انسان خوش شانسی در دنیا وجود ندارد که کووید-19 او را تهدید نکند. من همه الزامات بهداشتی قرنطینه را رعایت کردم با این حال نتیجه تست مثبت بود. در قرنطینه به کار خود ادامه می دهم.

همچنین خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین هم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

در اوایل ماه نوامبر، استپانوف هشدار داده بود که شرایط آلودگی به ویروس کرونا در این کشور به نقطه ای بدون بازگشت نزدیک شده و نزدیک به فاجعه است.

طبق آخرین آمار رسمی 15 نوامبر نزدیک به 525 هزار مبتلا به کووید-19 در اوکراین ثبت شده است، 9 هزار و 508 بیمار فوت نموده و حدود 220 هزار نفر هم بهبود یافته اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1267

به "وزیر بهداشت اوکراین به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت اوکراین به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید