ورودی مرغ به تهران 15 برابر می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون استاندار تهران گفت: ورودی مرغ گرم از سایر استان ها که حدود 40 تن در روز بود به 320 تن در روز رسیده است و روز های آینده به 600 تن می رسد.

ورودی مرغ به تهران 15 برابر می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص فرایند عرضه مرغ گرم در استان تهران گفت: 8 درصد مرغ گرم استان تهران از خود استان تامین می گردد و 92 درصد از سایر استان ها وارد می گردد و با توجه به فرایند ورودی مناسب، نظارت تشدید خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران توضیح داد: قیمت مصوب عرضه مرغ در استان تهران 20 هزار و 400 تومان است که به سبب تلاطم وجود آمده در خرده فروشی ها قیمت به حدود 37 و 38 هزار تومان نیز رسید که اکنون به 28 هزار تومان کاهش یافته و قرار است با توجه به عرضه کافی مرغ نظارت تشدید گردد تا بالاتر از 20400 به فروش نرسد و تعزیرات با واحد های متخلف برخورد کند.

قیمت محصول های لبنی اصلاح شد

عسگری گفت: در خصوص شیر هم با توجه به اینکه قیمت جدید توسط ستاد تنظیم بازار کشور ارائه شده است، قیمت محصولات لبنی اصلاح شد.

وی گفت: گلایه هایی از سوی دامداران وجود داشت که قیمت های جدید را نمی پذیرفتند، اما تکلیف شد که شرکت های لبنی حتی اگر شیر را به قیمت گرانتر از دامداران تحویل می گیرند، اما قیمت محصولات لبنی افزایش جدید نداشته باشد و نظارت بر قیمت محصولات لبنی نیز تشدید می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1292

به "ورودی مرغ به تهران 15 برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی مرغ به تهران 15 برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید