هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، دیدار با بحرین پس از یک برد تاریخی

به گزارش ایستگاه بازی، ملی پوشان هندبال ایران دو روز پس از برد تاریخی مقابل کره جنوبی، در دومین بازی رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک توکیو با بحرین بازی می کنند.

هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، دیدار با بحرین پس از یک برد تاریخی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هندبالیست های ایران روز جمعه دست به کاری بزرگ زدند و در نخستین بازی خود کره جنوبی، دارنده 9 عنوان قهرمانی آسیا و تیمی که 7 دوره در المپیک سابقه حضور داشته را مغلوب کردند. این دیدار که نیمه نخست آن 13 بر 12 به سود ایران بود، در نهایت با حساب 28 بر 27 به نفع ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

دومین بازی هندبال ایران امروز یکشنبه (28 مهر) راس ساعت 18:30 مقابل تیم هندبال بحرین خواهد بود. بحرین تیمی است که تاکنون در 15 دوره رقابت های قهرمانی آسیا که هر دو سال یک بار انجام می شود شرکت کرده و 4 بار به فینال راه یافته که در هر چهار فینال بازنده بوده و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرده است.

این تیم در سه دوره اخیر همین بازی ها یعنی سال های 2014، 2016 و 2018 فینالیست بوده و سال گذشته در حالی که در وقت قانونی با قطر، مدعی شماره یک قهرمانی آسیا برابر 30 بود، در نهایت در وقت اضافه بازی را 33 بر 31 واگذار کرد و دوم شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 494

به "هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، دیدار با بحرین پس از یک برد تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، دیدار با بحرین پس از یک برد تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید