هروی: می خواهیم موفقیت ها را دنبال کنیم، کارمان در پاریس سخت است

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران از پاریس، سید شهرام هروی درباره حضور تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی 2020 پاریس گفت: بعد از رقابتهای شیلی، تاتامی پاریس دومین تورنمنت مهمی است که شرکت می کنیم، این رقابتها همانند مراحل قبلی اهمیت زیادی در جمع آوری امتیازات لازم برای کسب سهمیه دارد.

هروی: می خواهیم موفقیت ها را دنبال کنیم، کارمان در پاریس سخت است

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: در شیلی نتایج خوبی کسب کردیم و امیدواریم با ادامه این فرایند بتوانیم تا انتها سال 98 و بعد از شرکت در کاراته وان های دبی، اتریش و مراکش دو سهمیه خود را قطعی کنیم و سال را با موفقیت به انتها برسانیم و برای سهمیه سوم ابتدای سال 99 در رقابت هایی که در همین پاریس برگزار می گردد به دست بیاوریم.

وی در خصوص اهمیت رقابت های پاریس گفت: سخت است و نه تنها برای ما بلکه برای همه کشورها اهمیت دارد. نمی توان گفت که کدام تورنمنت سخت تر است. Premier لیگ به این دلیل جذابتر است که کاراته کاهایی که رنکینگ دار هستند اجازه حضور دارند و شش مرحله از آن در سال 2020 برگزار می گردد که امتیازات چهار مرحله آن برای المپیک توکیو محاسبه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در انتها به شرایط کاراته کاها قبل از حضور در لیگ جهانی پاریس گفت: بعد از شرکت در رقابتهای شیلی به فرانسه آمدیم و یک هفته تمرین کردیم که بسیار مفید بود. به جرات می توان گفت کاراته کاها شرایط ایده الی دارند و از تمام مسابقات قبلی بهتر است. همواره در پاریس بهترین نتیجه را کسب کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 737

به "هروی: می خواهیم موفقیت ها را دنبال کنیم، کارمان در پاریس سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هروی: می خواهیم موفقیت ها را دنبال کنیم، کارمان در پاریس سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید