نوسان شدیدی برای رقابت های المپیک توکیو نمی بینم

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در جمع ملی پوشان گفت: تشکر می کنم از کوشش های خوبی که برای حضور در مسابقات جهانی انجام می گردد.

نوسان شدیدی برای رقابت های المپیک توکیو نمی بینم

وی ادامه داد: یکی از رشته هایی که همواره مورد نظر هست و مردم مطالبه دارند، وزنه برداری است و در میادین مختلف آسیایی، جهانی و المپیک درخشیده اند. هر چند با محدودیت سهمیه روبرو هستیم امیدواریم هر دو وزنه بردار ما که انتخاب می شوند حتی برای کسب مدال طلا روی تخته بروند. البته می دانیم که کسب مدال در المپیک ارزش و اهمیت ویژه ای دارد و کار سخت و طاقت فرسایی است. امیدوارم در مسابقات جهانی نتیجه خوبی بگیریم.

سلطانی فر توضیح داد: در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با وجود تمام محدودیت ها تا جایی که توانستیم اجازه ندادیم رشته های المپیکی دچار مشکل شوند و کوشش کردیم تمام نیازها تأمین شوند و می دانیم که شما هم قدر این حمایت ها را می دانید.

وزیر ورزش در خاتمه اعلام کرد: در جلسات ستاد عالی بازی ها که از حدود یک سال و نیم پیش رشته های مختلف را رصد می کنیم نوسان شدیدی ندیدم و امیدواریم خودمان را برای حضوری پیروز در المپیک آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 319

به "نوسان شدیدی برای رقابت های المپیک توکیو نمی بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسان شدیدی برای رقابت های المپیک توکیو نمی بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید