نمی خواهم رونالدوی بعدی پرتغال باشم!

به گزارش ایستگاه بازی، ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید از انتخاب این تیم به عنوان چالش جدید خود دفاع کرد.

نمی خواهم رونالدوی بعدی پرتغال باشم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد ژائو فلیکس در ترکیب بنفیکا به قدری خیره کننده بود که باعث شد اتلتیکو مادرید چشمش را روی قیمت بالای این بازیکن ببندد و این پرتغالی را در تابستان با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو راهی واندا متروپولیتانو کند تا این ستاره جوان به نوعی جانشین آنتوان گریزمان شود که به بارسلونا پیوست.

بسکمک معتقد بودند که سبک بازی ژائو فلیکس مطابقتی با روش مورد علاقه دیگو سیمئونه ندارد. با این حال این ستاره پرتغالی معتقد است که انتخاب درستی انجام داده است. او در این باره به تلویزیون بنفیکا گفت: این رویای هر بازیکنی است که بتواند در یکی از بهترین تیم های جهان مثل اتلتیکو مادرید بازی کند.

تیم های زیادی خواهان من بودند اما تصمیمم را برای آمدن به اتلتیکومادرید گرفته بودم چرا که فکر می کنم این باشگاه می تواند کمک ویژه ای برای پیشرفت من باشد. روحیه همکاری در تیم جریان دارد و همه چیز مثبت است.

بسکمک ژائو فلیکس را جانشین کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال می دانند. او در این باره نیز گفت: من فقط می خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. شما لازم نیست فکر کنید که حتماً باید رونالدو بعدی باشید بلکه باید از هر لحظه ای که در آن هستید لذت کامل را ببرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 932

به "نمی خواهم رونالدوی بعدی پرتغال باشم!" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمی خواهم رونالدوی بعدی پرتغال باشم!" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی خواهم رونالدوی بعدی پرتغال باشم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید