بارسلونا؛ بهشت آفتاب های دلچسب

به گزارش ایستگاه بازی، مختصری درباره بارسلونا

بارسلونا سرزمین کاتالان ها ست؛ شهری زیبا، پر جنب و جوش و شاد؛ شهر گیتار نوازان دوره گرد؛ بهشت آفتاب های دلچسب و آبی زیبای مدیترانه؛ شهر معماری های عجیب و خیره کننده. در ادامه مختصری درباره بارسلونا صحبت خواهیم کرد.

بارسلونا؛ بهشت آفتاب های دلچسب

بارسلون دومین شهر پر جمعیت اسپانیا و یکی از مراکز فرهنگی اروپاست که به نوعی قلب موسیقی زنده و تئاتر اروپا محسوب می گردد. بارسلون همان است که از یک شهر اروپایی انتظار می رود؛ دریا و ساحل، رستوران ها و کافه هایی که تا پاسی از شب باز هستند، خیابان های پر از گردشگر، آثار دیدنی و موزه ها، آثار معماری معروف، خرید و سرگرمی.

بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا و مرکز بخش خودمختار کاتولانیا است؛ شهری که همانند مادرید، بیشتر از همه چیز با تیم فوتبال معروفش در جهان شناخته شده است. پس از مادرید، مهم ترین بندر این کشور محسوب می گردد. این شهر به طور کلی موزه ای برای نمایش معماری به سبک های مختلف از جمله گوتیک است. انواع کلیساها و موزه ها در کنار ساختمان ها و رنگ های زنده شهر می توانند روزهای زیبایی را رقم بزنند. این شهر هفت ساحل فریبنده نیز دارد که می توان از آفتاب مطبوع آنها استفاده کرد. رستوران های بارسلونا از نظر کیفیت تقریبا در تمام اروپا بی رقیب است.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه بارسلونا

رزرو هتل بارسلونا با برترین قیمت

برترین زمان سفر به بارسلون

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2121

به "بارسلونا؛ بهشت آفتاب های دلچسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا؛ بهشت آفتاب های دلچسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید