نام سپاهان اجازه باخت به ما نمی دهد، باکیفیت بازی کردیم

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان می گوید: نام سپاهان و باشگاه سپاهان همواره بهترین بوده است و ما کوشش می کنیم این مسئله را ثابت کنیم، نام سپاهان به ما اجازه باختن نمی دهد و کوشش می کنیم این برند را در والیبال مطرح کنیم.

نام سپاهان اجازه باخت به ما نمی دهد، باکیفیت بازی کردیم

رحمان محمدی راد عصر امروز(چهارشنبه -19 آبان ماه) پس از رجحان 3 برصفر تیمش از هفته ششم لیگ برتر در مقابل شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تمام طرفداران و بازیکنان تیم تبریک می گویم. بازیکنانم در این بازی کوشش زیادی کردند، اگر بازی راحت شد به خاطر کیفیت بازی تیم ما بود وگرنه تیم شهرداری ارومیه تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. فکر می کنم یکی از رجحانن و باکیفیت ترین بازیهای خود را به نمایش گذاشتیم، جدای از نتیجه که به دست آمد کوشش ما این بود که از خودمان راضی باشیم و کیفیت تیممان را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: هنوز در دور گروهی و دور اول هستیم، دور دوم و مرجله پلی آف به جای مانده است، مرحله پلی آف اهمیت دارد، در والیبال تمام تیمها از این بازی های این مراحل استفاده می نمایند تا یک تیم منظم و هماهنگ را راهی پلی آف نمایند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. کوشش می کنیم ابتدا شکل تیمی خوبی درست نموده و با حفظ بازیکنان برای پلی آف بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: از نگاه من یک مسابقه در مرحله گروهی بود، خوشحالیم از پیروزی که بدست آوردیم اما هیچ چیزی را عوض نمی نماید.

وی توضیح داد: سپاهان صندلیش اجازه نمی دهد در صندلی پایین باشیم، نام سپاهان و باشگاه سپاهان همواره رجحانن بوده است و ما کوشش می کنیم این مسئله را ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه صندلی خوبی که در مرحله گروهی به دست می آوریم بازیهای پلی آف را برایمان آسان تر می نماید، گفت: می توانیم برخلاف سال گذشته که بازیهای پلی آف نیز متمرکز بود در پلی آف میزبانی داشته باشیم، تمام کوششمان را می کنیم تا صندلی خوبی داشته باشیم، نام سپاهان به ما اجازه باختن نمی دهد و می خواهیم برند سپاهان را در والیبال مطرح کنیم.

محمدی راد بعلاوه در مورد شرایط علیرضا مباشری گفت: علیرضا مباشری هفته آینده مجدد از انگشت خود عکس خواهد گرفت و اگر شرایط مساعدی داشت به تیم اضافه می گردد.

خبرنگار، الهه مولا دوست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1830

به "نام سپاهان اجازه باخت به ما نمی دهد، باکیفیت بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام سپاهان اجازه باخت به ما نمی دهد، باکیفیت بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید