ناسا بازیگر مشهور را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد؟

به گزارش ایستگاه بازی، در این دوره تازه گردشگری فضایی، آژانس فضایی روسکوسموس روسیه از ماه اکتبر تا به امروز چهار فضانورد آماتور را در دو ماموریت به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده است. اکنون ناسا خود را برای اولین پرواز از این دست آماده می نماید که به وسیله شرکت خصوصی پرواز فضایی Axiom با استفاده از سخت افزار SpaceX در فوریه 2022 سازماندهی شده است.

ناسا بازیگر مشهور را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، این هفته ناسا دومین ماموریت خصوصی خود را به ایستگاه فضایی بین المللی با استفاده از Axiom اعلام نمود. ماموریت Axiom 2 (Ax-2) قرار است بین پاییز 2022 و اواخر بهار 2023 راه اندازی گردد.

یک موشک حامل خدمه از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا بلند می گردد و تا 14 روز در ایستگاه فضایی لنگر می اندازد. هنوز صحبتی در خصوص این که چه کسی این پرواز را انجام خواهد داد وجود ندارد، اما پس از تایید ناسا در سال گذشته مبنی بر صحبت با افسانه هالیوود در خصوص استفاده از پاسگاه مداری برای فیلمبرداری صحنه های یک فیلم، حدس ها ممکن است بر روی بازیگر مشهور تام کروز متمرکز گردد. اما با توجه به اینکه یولیا پرسیلد، ستاره سینمای روسی اخیراً کروز را شکست داده و به اولین بازیگری تبدیل شده است که فیلمی را در فضا فیلمبرداری می نماید، معین نیست که آیا این سفر همچنان همان جذابیت را برای این بازیگر آمریکایی دارد یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2127

به "ناسا بازیگر مشهور را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا بازیگر مشهور را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید