مهلت ثبت ایده پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تمدید شد

به گزارش ایستگاه بازی، مهلت ثبت ایده جشنواره قرن، پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تا 10 مهر 1400 تمدید شد.

مهلت ثبت ایده پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت ایده جشنواره قرن، پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تا تاریخ 10 مهر 1400 تمدید شد. از این رو علاقه مندان ایده پرداز و یا صاحبان کسب و کار های نوپا، می توانند تا تاریخ مذکور به سایت جشنواره به آدرس www.ysf-persia.com مراجعه کرده و طرح خود را ثبت نمایند. مجموع جوایز جشنواره قرن 18 میلیارد ریال است.

اختتامیه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در آذرماه 1400 در 5 محور علوم پایه (شیمی، فیزیک، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین شناسی) و با 2 رویکرد ویژه (هوش مصنوعی و ویروس کرونا) برگزار می گردد. برگزیدگان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار پژوهشی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری سازی ایده برای ورود به زیست بوم کارآفرینی و مالی کشور هم بهره مند می شوند.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان هر ساله با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی و با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با هدف حمایت از ایده های جوانان در پنج حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین شناسی و علوم زیستی) و در آذرماه امسال با دو موضوع تازه تأثیر کرونا بر الگوی زیستی و هوش مصنوعی به صورت مجازی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1751

به "مهلت ثبت ایده پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت ایده پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید