ملی پوشان ایران مغلوب هنگ کنگ شدند

به گزارش ایستگاه بازی، تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر هنک کنگ مغلوب گردید تا خود را برای کسب عنوان هفتمی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده کند.

ملی پوشان ایران مغلوب هنگ کنگ شدند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند،در ادامه رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا تیم ملی بانوان ایران امروز(شنبه) به مصاف هنگ کنگ رفت و 3 بر صفر بازنده شد. دراین بازی ملی پوشان ایران با امتیازهای 25 بر14 ، 25 بر22، 25بر 18 بازی را واگذار کردند.

این بازی در شرایطی به سود هنگ کنگ به خاتمه رسید که در ست دوم بازی نزدیکی بین دو تیم وجود داشت اما در ست سوم اشتباهات فردی ملی پوشان ایران بیشتر و باعث شد بازیکنان چین تایپه پیش بیفتند واین ست را نیز با اختلاف امتیاز به نفع خود به خاتمه رساندند.

فاطمه امینی، مونا آشفته، تهمینه درگزنی، زهرا شیری، نگین شیرتری، فرناز ساعی و هاله متقیان (لیبرو) ترکیب اصلی تیم ملی ایران را در این بازی تشکیل دادند.

قضاوت این ملاقات را داورانی از ویتنام و سریلانکا بر عهده داشتند. ایران با توجه به شکستی که برابر هنگ گنگی ها به دست آوردند، فردا برای کسب عنوان هفتم این مسابقات باید بجنگد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 678

به "ملی پوشان ایران مغلوب هنگ کنگ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان ایران مغلوب هنگ کنگ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید