مسافران خارجی، عامل افزایش نسبی تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی

به گزارش ایستگاه بازی، ورود مسافران خارجی به کره جنوبی باعث افزایش نسبی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور شده است.

مسافران خارجی، عامل افزایش نسبی تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، کره جنوبی گزارش داده که افزایش نسبی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سه شنبه(امروز) ناشی از ابتلای افرادی است که از خارج وارد این کشور شده اند.

125 مورد جدید ابتلا که روز دوشنبه شناسایی شد و 78 نفر بیشتر از روز قبل از آن بود تعداد کل مبتلایان به کرونا در این کشور را به 9786 نفر رساند.

از 125 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19، 60 مورد مربوط به منطقه دائگو، مرکز شیوع این بیماری بوده است.

سئول با 24 مورد ابتلا نیز از مناطق دیگری در کره جنوبی است که این ویروس در آن گزارش شده است.

باتوجه به اقدامات جدید تمام افرادی که وارد خاک کره جنوبی می شوند بدون توجه به ملیتشان باید 14 روز در قرنطینه قرار گیرند.

کره جنوبی نیز یکی از کشورهایی است که از 22 مارس دستور حفظ فاصله اجتماعی به مدت 15 روز را صادر کرد تا با این اقدام پیروز به ریشه یابی مرکز ابتلا به ویروس در گروه های کوچک شود.

ژاپن نیز روز گذشته گفت در تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صدد اعمال ممنوعیت ورود بر آن دسته از شهروندان خارجی است که اخیرا به آمریکا، چین، کره جنوبی و بیشتر اروپا سفر کرده اند.

از تمام شهروندان ژاپنی و خارجی بازگشته به ژاپن که به مناطق ممنوع سفر نکرده باشند خواسته خواهد شد که به مدت 14 روز خود را قرنطینه کرده تا از عدم ابتلا به ویروس کرونا اطمینان یابند.

از سوی دیگر وزارت خارجه ژاپن توصیه های مربوطه به مسافرانی که راهی آمریکا، چین، کره جنوبی و اروپا ازجمله بریتانیا هستند را به سطح 3 افزایش خواهد داد و از شهروندان این کشور خواهد خواست تا ازهرگونه سفر به این کشورها خودداری کنند.

به نظر می رسد ورود مسافران خارجی به یکی از دغدغه های اصلی کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن تبدیل شده که به صورت نسبی در مبارزه با ویروس پیروز عمل کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 875

به "مسافران خارجی، عامل افزایش نسبی تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران خارجی، عامل افزایش نسبی تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید