صدور یازده هزار و 440 هکتار سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن کرمانشاه

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از صدور یازده هزار و 440 هکتار سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن کرمانشاه اطلاع داد.

صدور یازده هزار و 440 هکتار سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن کرمانشاه

مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای ماده 10 قانون و آئین نامه 20 اجرایی از مجموع اراضی منابع ملی قابل تحویل در استان کرمانشاه 18 هزار و 840 هکتار به اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل شده است که این عدد 7.98 درصد کل اراضی مذکور را پوشش می دهد.

وی اضافه نمود: تا به امروز یازده هزار و 440 هکتار سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن در 6 ماهه نخست امسال اخذ شده و اخذ سند هفت هزار هکتار باقی در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه علت کندی انتقال اسناد باقی زمین ها را وجود اصل سند مالکیت در خزانه دارایی اعلام نمود و گفت: به منظور برطرف این مشکل مقرر شده منابع طبیعی بر اساس اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی حداکثر همکاری را به عمل آورد.

آهکی توضیح داد: با توجه به هماهنگی با اداره ثبت و اسناد هم اداره کل راه و شهر سازی موارد مشتمل بر 135 قطعه زمین را برای اخذ اطلاعات لازم به اداره ثبت ارسال تا اطلاعات لازم به وسیله خزانه دریافت گردد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2103

به "صدور یازده هزار و 440 هکتار سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور یازده هزار و 440 هکتار سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید