طراحی باغ ویلا کوچک: تاسیس باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون

به گزارش ایستگاه بازی، باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون بر اساس یادداشت تفاهم دو جانبه که به امضای شهرداران دو شهر رامسر و سانچئون رسید، تاسیس می گردد.

طراحی باغ ویلا کوچک: تاسیس باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در تاریخ 10-5 اردیبهشت ماه امسال هیئتی از جمهوری اسلامی ایران شامل شهردار رامسر، معاون امور عمرانی استانداری مازندران، مسئول بخش امور سرمایه گذاری شهرداری رامسر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامسر و بعلاوه مدیر اجرایی مرکز منطقه ای رامسر در مرکز و غرب آسیا، به منظور بازدید از شهر سانچئون و امضای یادداشت تفاهمی دو جانبه میان شهرهای رامسر و سانچئون به کشور کره جنوبی اعزام شد.

این بازدید با هدف همکاری دو جانبه به منظور ارتقای جهانی تنوع زیستی، تقویت طبیعت گردی به وسیله به اشتراک گذاشتن مطالعات و تبادل اطلاعات و مشارکت طرفین در جهت توسعه فعالیت های ارتباطات، آموزش و تنویر افکار عمومی و توسعه اقتصاد محلی به وسیله توسعه طبیعت گردی پایدار برگزار گردید که در نهایت یادداشت تفاهمی دو جانبه به امضای شهرداران دو شهر رسید.

تیم کره جنوبی با مسئولیت شهردار سانچئون و به میزبانی شهرداری رامسر از تاریخ 10 مرداد ماه لغایت 12 مردادماه، به ایران آمدند تا ظرفیت ها و پتانسیل های موجود گردشگری و سرمایه گذاری در شهر رامسر مورد بازدید و بحث و گفتگو قرار گیرد.

طی این سفر هیئت کره ای از موزه کاخ رامسر، باغ سی و سه هکتاری، بلوار معلم، منطقه جواهرده (شامل روستای جواهرده، چشمه آب معدنی و محل سایت درختکاری سامسونگ در صیقل محله)، تله کابین، سواحل تفرجی و بعلاوه نقاط مختلف شهر بازید صورت گرفت.

طبق توافقات شهر رامسر، باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون تاسیس می گردد. بعلاوه یکی از خیابان ها در رامسر به نام سانچئون و یکی از خیابان ها در شهر سانچئون به نام رامسر نام گذاری می گردد. در این راستا موافقت نامه همکاری فی مابین دو شهر در محل هتل قدیم امضا شد.

منبع: کجارو / farsnews.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1953

به "طراحی باغ ویلا کوچک: تاسیس باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا کوچک: تاسیس باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید