شهرک صنعتی اهر 40 هکتار توسعه می یابد

به گزارش ایستگاه بازی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: با اجرا و تکمیل عملیات پروژه خیابان سازی فاز توسعه شهرک صنعتی اهر، 40 هکتار به فاز عملیاتی این شهرک اضافه می شود.

شهرک صنعتی اهر 40 هکتار توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛سیدمرتضی نیرومنداسکویی روز پنجشنبه در بازدید از پروژه خیابان سازی فاز توسعه شهرک صنعتی اهر، اضافه کرد: پروژه زیرسازی خیابان های فاز توسعه شهرک صنعتی اهر با بیش از 22 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری آغاز شده و در مدت زمان 6 ماه به پایان رسید.

وی اظهار کرد: هم اکنون زیر اساس و آسفالت خیابان های فاز توسعه این شهرک با بیش از 18 میلیارد ریال در حال مناقصه بوده و با اجرا و تکمیل آن، فاز توسعه این شهرک آماده واگذاری به صنعتگران این شهرستان می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی بیلوردی، گفت: عملیات اجرایی ساخت این تصفیه خانه فاضلاب از خرداد سال 99 آغاز شده و تا به امروز با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد در مرحله بتن ریزی سازه های اصلی است.

نیرومند اسکویی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بیلوردی در زمینی به مساحت هشت هزار و 600 مترمربع احداث می شود و با بهره برداری از آن، 400 مترمکعب در روز از فاضلاب های صنعتی و بهداشتی تولیدی در این شهرک مدیریت و تصفیه می شود.

وی با بیان اینکه بازچرخانی پساب تصفیه شده در فضای سبز این شهرک مصرف می شود، یادآوری کرد: فرآیند طراحی شده برای این تصفیه خانه ترکیبی از سیستم های بیولوژیکی هوازی و بی هوازی از نوع لجن فعال است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1745

به "شهرک صنعتی اهر 40 هکتار توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک صنعتی اهر 40 هکتار توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید