شاهین طبع: از عملکرد ملی پوشان راضی ام، هنوز شانس کسب سهمیه داریم

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع با اشاره به دیدار امروز چهارشنبه تیم ملی بسکتبال مقابل اسپانیا در جام جهانی 2019 چین، گفت: بازی سختی برابر اسپانیا داریم. اسپانیا تیمی سازمان یافته و خوب است. امیدواریم بتوانیم مقابل این تیم منطقی و خوب بازی نموده و جریان بازی را به درستی کنترل کنیم.

شاهین طبع: از عملکرد ملی پوشان راضی ام، هنوز شانس کسب سهمیه داریم

وی با اشاره به دو دیدار گذشته تیم ملی بسکتبال مقابل تیم های پورتوریکو و تونس که با شکست همراه بود، اعلام نمود: شاید مقابل پورتوریکو شانس بیشتری برای برد داشتیم. در مجموع اما نسبت به دو دوره گذشته ای که تیم ملی در جام جهانی حضور داشت، ملی پوشان در این دوره و تا به اینجا شرایط بهتری داشته و بهتر بازی کردند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: البته تیم های دیگر هم با شرایطی بهتر از همواره به چین آمده اند تا در جام جهانی شرکت نمایند. در مجموع من از عملکرد ملی پوشان راضی هستم به خصوص اینکه هنوز هم بسکتبال ایران برای کسب سهمیه المپیک شانس دارد.

شاهین طبع توضیح داد: باید ببینیم نتیجه دیدار چین مقابل ونزوئلا چگونه خواهد شد. دیگر تیم های آسیایی هم در گروه های خود وضعیت تقریبا مشابه ما دارند.

وی در بخش دیگری از این تبادل نظر با تاکید بر اینکه حضور ایران در جمع 32 تیم برتر جام جهانی افتخار بزرگی است، اعلام نمود: تیم های بزرگی مانند اسلوونی و کرواسی نتوانستند سهمیه حضور در جام جهانی 2019 را کسب کند اما ما توانستیم به این رقابت ها راه یابیم. همین مسئله خود یک موفقیت بزرگ به حساب می آید.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید نمود که شرکت در جام جهانی درس بزرگی است که امیدوارم از آن برای بسکتبال ایران به خوبی استفاده گردد.

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسپانیا از ساعت 17 امروز (به وقت ایران) در گوانجو شروع می گردد. این سومین و آخرین دیدار دو تیم در مرحله گروهی هجدهمین دوره جام جهانی است.

تیم ملی بسکتبال ایران در دو دیدار گذشته به ترتیب مقابل پورتوریکو و تونس باخت اما اسپانیا این دو را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 321

به "شاهین طبع: از عملکرد ملی پوشان راضی ام، هنوز شانس کسب سهمیه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: از عملکرد ملی پوشان راضی ام، هنوز شانس کسب سهمیه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید