شاخص فردا هم مثبت است؟ ، رشد بازار در گرو رشد ارزش معاملات

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز معاملاتی هفته ای که گذشت، شاخص کل بورس با حدود 23 هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 398 هزار واحد قرار گرفت. در این شرایط، پیش بینی کارشناسان از بازار فردا چیست؟

شاخص فردا هم مثبت است؟ ، رشد بازار در گرو رشد ارزش معاملات

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه در مصاحبه با خبرنگاران درباره فرایند شاخص بورس گفت: از هفته گذشته و با برگزاری جلسه وزیر اقتصاد برای حمایت از بازار سرمایه، رفتار بازار تغییر کرد و عواملی که شرایط منفی و هیجانی را تشدید می کرد، برداشته شد.

پایین بودن ارزش معاملات

او ادامه داد: اما چیزی که همچنان به چشم می خورد، پایین بودن ارزش معاملات است. برخی از سهم ها، قفل در صف فروش می شوند اما معامله ای روی آن ها نشده است؛ چرا که شرایط هیجانی در بازار حاکم است.

این کارشناس بازار با بیان این موضوع که همین سهم ها روزهای گذشته صف فروش سنگین تری داشتند، می گوید: انتظار می رود فرایند مثبت در روز شنبه هم ادامه دار باشد و ا توجه به وعده هایی که داده شده احتمالا فرایند در بازار دیده شود.

الیاس کردی افزود: اگر برخی از سهم ها حجم بخورند، حتی به صورت عرضه اما در مدار مثبت باشند و باعث بالا رفتن ارزش معاملات بشوند، روزهای بهتری برای بازار قم می خورد. در کل روز شنبه بازار مثبت می شود.

آخرین پیش بینی های بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1824

به "شاخص فردا هم مثبت است؟ ، رشد بازار در گرو رشد ارزش معاملات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص فردا هم مثبت است؟ ، رشد بازار در گرو رشد ارزش معاملات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید