روز پنجشنبه مجلس نمایندگان آمریکا درباره ادامه استیضاح ترامپ رای گیری می کند

به گزارش ایستگاه بازی، مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت روز پنجشنبه درباره رسمی شدن روند تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ رای گیری خواهد کرد.

روز پنجشنبه مجلس نمایندگان آمریکا درباره ادامه استیضاح ترامپ رای گیری می کند

جیم مک گاورن، رییس کمیته مقررات مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اظهار کرد، این کمیته در حال آماده سازی لایحه ای برای روز پنجشنبه است که مسیری معین را برای پیشبرد تحقیقات استیضاح فراهم خواهد آورد.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان نیز در بیانیه ای اظهار کرد: این هفته لایحه ای را در صحن علنی مطرح خواهیم کرد که به تحقیقات فعلی که هم اکنون در جریان است و از سوی کمیته های ما در جریان است، رسمیت می بخشد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی در ادامه اظهار کرد: ما این اقدام را برای از بین بردن هرگونه شک و تردید درباره احتمال عدم ارائه اسناد، جلوگیری از شهادت شهود، بی اعتنایی به احضارهای قانونی یا ادامه مانع تراشی در تحقیقات مجلس نمایندگان اتخاذ کردیم. هیچ کس فراتر از قانون نیست.

چندی پیش گزارش شد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با همتای اوکراینی اش از او خواسته علیه جو بایدن، رقیب انتخاباتی دموکرات خود در انتخابات 2020 و پسرش تحقیقاتی صورت دهد و طی آن احتمال فساد آن ها را در رابطه با یک شرکت گاز اوکراینی بررسی کند. این مساله هم اکنون هدف تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ قرار گرفته که از سوی کمیته های مجلس نمایندگان سرپرستی می شود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 525

به "روز پنجشنبه مجلس نمایندگان آمریکا درباره ادامه استیضاح ترامپ رای گیری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز پنجشنبه مجلس نمایندگان آمریکا درباره ادامه استیضاح ترامپ رای گیری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید