رسانه آمریکایی: خبری از سرنوشت برگه های رای گمشده در پنسیلوانیا نیست

به گزارش ایستگاه بازی، مسئول برگزاری انتخابات در شهر باتلر واقع در ایالت پنسیلوانیا گفته است، از تعداد نامعلومی آرای که قرار بود به رأی دهندگان احتمالی تحویل داده گردد، خبری نیست.

رسانه آمریکایی: خبری از سرنوشت برگه های رای گمشده در پنسیلوانیا نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات اداره پست شهر باتلر واقع در ایالت پنسیلوانیا آمریکا گفته اند از موضوع اطلاعی ندارند اما آرون شیسلی مسئول برگزاری انتخابات گفته است بیش از 10 هزار تماس از طرف مردم داشته که به دنبال اطلاعات درباره برگه آرای هستند که درخواست داده اند اما به دست آنها نرسیده و حتی برخی آنها چندین بار تماس گرفته اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شیسلی به سی ان ان گفت: در جای مابین اداره پست و مجتمع پتیسبورگ یک اتفاقی افتاده است و ما نمی دانیم این اتفاق چیست.

وی اضافه کرد: ما هیچ اطلاعی از تعداد آرای گمشده نداریم.

رای دهندگان آمریکایی در ایالت پنسیلوانیا دریافته اند که هزاران برگه رای پستی - گفته می گردد در حدود 40 هزار رای است - توسط رای دهندگان پست شده اما هنوز به دست مسئولین ایالتی نرسیده و مفقود شده است.

گم شدن آرای در باتلر در حالی است که ایالت پنسیلوانیا از اهمیت زیادی در معین سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد. در سال 2016 ترامپ خیلی از بیشتر کلینتون در شهر باتلر رای آورد. 66 درصد به ترامپ و 29 درصد به کلینتون رای داده بودند.

لزلی اوسچه از مقامات مسئول در برگزاری انتخابات به رسانه گفت: در ابتدا تصور می شد که برگه های آرا پستی با تاخیری که از سوی سیستم پست بوجود آمده روبرو شده اند و هنوز هم نظر بر همین است، اما زمانی که ما متوجه این موضوع شدیم، استراتژی خود را تغییر دادیم و آغاز به آگاه ساختن ساکنان این مناطق کردیم.

شبکه خبری سی.بی.اس با یادآوری اینکه رای دهندگان منطقه بالتر تا روز سه شنبه فرصت زیادی ندارند اما کمیسیونر انتخابات این منطقه از آنها خواست یا شخصا به پای صندوق های رای رفته و یا برگه های پستی مربوط به خود را بار دیگر به وسیله پست دریافت نمایند.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی هم اکنون تحقیقات فدرال در این زمینه در جریان است تا معین گردد چه اتفاقی برای برگه های رای افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1231

به "رسانه آمریکایی: خبری از سرنوشت برگه های رای گمشده در پنسیلوانیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه آمریکایی: خبری از سرنوشت برگه های رای گمشده در پنسیلوانیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید