راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا

به گزارش ایستگاه بازی، این روزها که کم کم به آخر پاییز و شب یلدا نزدیک می شویم، تزیین سفره شب یلدا و بعلاوه خرید گل شب یلدابه یکی از دغدغه های شیرین بیشتر خانواده های ایرانی تبدیل می گردد.

راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا

تزیین سفره شب یلدا با گل و گیاه معمولا به سفره یلدای شما طراوت و زیبایی خاصی می بخشد. در کنار تزیین سفره و خانه با گل شب یلدا ، انواع گیاه زینتی و گلو گیاهان آپارتمانیمی توانند گزینه مناسبی برای هدیه شب یلدا باشد؛ به خصوص برای آنها که دوستشان داریم.

شب یلدا یکی از سنت های قدیمی و شب های خاطره انگیز برای ایرانی ها است. بیشتر خانواده های ایرانی، این شب بزرگ را جشن می گیرند و از چندین روز قبل در پی تدارکات و تهیه هدیه شب یلدا برای عزیزان خود هستند و چه چیزی بهتر از خرید با تخفیف های یلدایی ؟!

به گزارش خبرنگاران، این روزها که پاندمی کرونا و فاصله گذاری اجتماعی شرایط ملاقات و دورهمی ها را سخت تر نموده، باز ایرانیان این سنت مهم را فراموش ننموده و از طریق شبکه های مجازی، این شب را جشن می گیرند و حتی به خرید آنلاین گل شب یلدا که نماد پاکی و روشنایی است، نیز روی آورده تا شب یلدا را هرچه زیباتر و به یادماندنی تر برگزار نمایند.

اهمیت گل شب یلدا

از گل و گیاهان زینتی از گذشته های دور در فرهنگ های مختلف به عنوان هدیه و برای برقراری ارتباط استفاده می شده است. تا جایی که از برقراری ارتباط از طریق گل، به عنوان زبانی با نامفلیوگرافی یاد می گردد.

در فرهنگ ما ایرانی ها نیز، گل همواره به عنوان یکی از زیباترین و ارجمندترین و حتی تا حدودی مقرون به صرفه ترین هدیه ها بوده است. به طوری که در بسیاری از متون ادبی و شعرهای کهن ایرانی از گل و هدیه دادن دسته گل سخن گفته شده است.

حال شب یلدا بهانه ای است تا بازهم این سنت دیرینه پارسی را به جا بیاوریم و برای عزیزان و کسانی که دوستشان داریم،به عنوان هدیه شب یلدا گل بگیریم.

البته یکی از رسومی که به تازگی باب شده است، تزیین سفره با گل شب یلدا است. البته تزیین سفره یلدا و هدیه صرفا به شیوه مرسوم و با گل طبیعی نیست و خیلی ها در این بین از کاکتوس شب یلدا، گیاه زینتی شب یلدار و حتی گیاهان آپارتمانی استفاده می نمایند. هرچند که احتمالا سال جاری با توجه به شرایط کرونا و گرانی بازارو قیمت گل یلدا، خیلی از افراد از همین حالا در پی خرید آنلاین گل شب یلدا و یافتن تخفیف های یلدایی هستند.

در ادامه این نوشتار به معرفی بعضی از برترین فروشگاه های این روزها برای خرید گل یلدا می پردازیم که در وبسایت این مجموعه ها می توانید مواردی مانند قیمت کاکتوس ، قیمت گل یلدا و … را نیز مشاهده کنید؛

گلباغ فدک

مجموعه گلباغ فدک محلات به فراوری و فروش انواع کاکتوس و گل و گیاه به دو صورت آنلاین و حضوری می پردازد. بعلاوه این مجموعه ملزومات جانبی گل و گیاه را نیز ارائه می نماید. گلباغ فدک گزینه مناسبی برای خرید گل شب یلدا در این روزهای کرونایی و شب یلدا است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت www.fadakflower.irتمام اطلاعات مربوط به گل ها و سایر ملزومات نظیر قیمت کاکتوس و شرایط نگهداری و … را مشاهده نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

گلباغ فیروزه

مجموعه گلباغ فیروزه با ارائه انواع گل و گیاه آپارتمانی و کودهای مناسب، یکی از گزینه های خوب برای خرید آنلاین گل و بعلاوه خرید کود مخصوص انواع گیاهان است. این مجموعه به صورت تخصصی بر روی کودهای تقویتی و ملزومات گیاه تمرکز دارد. دو نوع از این کودها، کود کاکتوس و کود ریشه زا است.

کود کاکتوس تمام مواد مغذی که گیاه برای رشد احتیاج دارد را تامین می نماید و به عنوان یک معجزه گر عمل می نماید.

کود ریشه زا نیز با ترکیبات خاص، سبب تقویت ریشه و ترمیم ریشه های از بین رفته می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1861

به "راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید آنلاین گل شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید