راموس بازی با شاختار را از دست داد

به گزارش ایستگاه بازی، لیست رئال مادرید برای ملاقات فردا مقابل شاختار اعلام شد که نامی از سرخیو راموس در آن دیده نمی گردد.

راموس بازی با شاختار را از دست داد

سرخیو راموس در بازی ابتدای هفته رئال مادرید مقابل کادیز که با شکست دور از انتظار شاگردان زین الدین زیدان همراه بود، دچار مصدومیت شد و تنها پس از یک نیمه جای خود را به ادر میلیتائو داد.

در ابتدا به نظر می رسید که مصدومیت کاپیتان رئال مادرید جدی باشد و نگرانی هایی نیز در این باره به وجود آمد اما پس از بازی رسانه های اسپانیایی گزارش دادند که سرخیو راموس مشکل چندانی ندارد و حتی می تواند رئال مادرید را در تقابل با شاختار در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

لحظاتی پیش اما لیست رسمی رئال مادرید برای بازی فردا شب مقابل شاختار اوکراین منتشر شد که نامی از سرخیو راموس در آن دیده نمی گردد. در واقع به نظر می رسد که زین الدین زیدان تصمیم گرفته که خیلی روی یکی از مهمترین مهره های خود ریسک نکند تا او آماده بازی مهم هفته آینده در لالیگا مقابل بارسلونا گردد.

همچنین دنی کارواخال، ادن هازارد، مارتین اودگارد، آلوارو اودریوسولا و ماریانو دیاز دیگر بازیکنانی هستند که بازی فردا شب را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد و در لیست حضور ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1214

به "راموس بازی با شاختار را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس بازی با شاختار را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید