رئیس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره سرخابی ها اعتقاد دارد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست مشترک مسعود سلطانی فر، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی و برخی از اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با موضوع واگذاری دو باشگاه در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید.

رئیس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره سرخابی ها اعتقاد دارد

در این نشست مسعود سلطانی فر با اشاره به نشست اخیر خود با نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل 44 گفت: مطابق قانون بودجه سال 98 بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه سال جاری به فرابورس بروند و تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.

سلطانی فر گفت: بسیار خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی اقتصادی و مدیریتی باشگاه در بخش های مختلف بخصوص معین دارایی ها و بدهی و سرمایه دو باشگاه و همینطور اقتصادیات دو تیم به گونه ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار دریافت در جهت خصوصی شدن اخذ نموده اند و بقیه مراحل به نظرسازمان خصوصی سازی بستگی دارد.

سلطانی فر اضافه کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال 98 عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است و رییس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره این دو باشگاه اعتقاد و اصرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران عامل دو باشگاه تمامی اسناد و موارد اقتصادی، حقوقی و قانونی مد نظر سازمان خصوصی را تهیه نموده اند و تا زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس مکلف به همکاری کامل هستند.

در این دیدار پوری حسینی با تشکر از جدیت وزیر ورزش در موضوع واگذاری دو باشگاه گفت: امیدوارم در سال 98 وعده دیرینه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس با پیگیری و همت دکتر سلطانی فر و مدیران دو باشگاه عملی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 239

به "رئیس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره سرخابی ها اعتقاد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره سرخابی ها اعتقاد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید