آجورلو: خدا را شکر مجوز حرفه ای استقلال صادر شد

به گزارش ایستگاه بازی، مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر مجوز حرفه ای باشگاه صادر شد و طرفداران این تیم اکنون باید خشنود باشند.

آجورلو: خدا را شکر مجوز حرفه ای استقلال صادر شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، مصطفی آجورلو مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان گفت: خدا را شکر مجوزی که لازم بود، صادر شد. به همه طرفداران عزیز تبریک عرض می کنم. از وزیر محترم و معاونین محترمشان و برادر عزیزمان عزیزی خادم و بهاروند و تک تک دوستانی همانند مصطفوی و اعضای کمیته استیناف تشکر می کنم امروز درباره یک موضوع جدی صحبت کردیم که بسیار خوب بود.

او ادامه داد: برای اینکه مردم آگاه باشند که موضوع چیست، معیار های AFC برای صدور مجوز حرفه ای پنج معیار است.

این پنج معیار حدود 600 صفحه فرم دارد. زمانی که باید شروع می شد، از اوایل خرداد امسال تا خاتمه 10 مهر امسال بود.

مدیرعامل استقلال در ادامه اعلام کرد: طی مدت زمان کمی که به استقلال آمدم شبانه روز کار کردیم و فرم های مد نظر تکمیل شد. فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشیم. اکنون هر گونه صحبت ما می تواند مشکلاتی را رقم بزند یا فرآیند را تغییر دهند. پس اکنون فقط باید به این فکر بود که طرفداران استقلال، پرسپولیس، تراکتور و دیگر تیم ها خرسند باشند. به طور طبیعی مشکلاتی بوده، اما ممکن است درباره مدیریت وزارت درباره مالکیت 2 باشگاه بحث هایی باشد. مدیریت قبلی وزارت فرآیند واگذاری سرخابی ها دنبال و در حال حاضر سجادی پیگیر این موضوع است تا هر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار گردد.

آجورلو افزود: از بهاروند، عزیزی خادم و دوستان تشکر می کنم که 3 ماه فرصت گرفتند. اما اینکه برای آینده باید چه کرد، باید به این سمت برویم که چه کنیم تا در سال بعد این مشکل نباشد نه اینکه بگوییم امروز چه اتفاقاتی افتاده است.

او ادامه داد: ما باید امید بخشی را به فوتبال ارائه دهیم. اگر قرار باشد با فصای مجازی به طرفداران شوک دهیم خوب نیست. به طور حتم طرفداران استقلال از شنیدن خبر حذف این تیم ناراحت بودند. به نظرم اینجایی که پاشنه آشیل همه در فوتبال است، نه مقصرش ما هستیم و نه پرسپولیس. نباید فرآیند 40 ساله را بگوییم امروز شما به تنهایی باید جواب دهید. می خواهید مشکل را تمام کنید؟ دست به دست هم بدهیم. نمی گردد همه فوتبال را از صدری، زنوزی و استقلال بخواهیم. این یک همیت ملی می خواهد.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: من واقعا نمی خواستم مصاحبه کنم. در این یک ماه من مصاحبه نکردم. می خواستم چهارتا کار انجام دهم و بعد در محضر مردم حاضر شوم و بگویم مردم عزیز، ولی نعمتان ما، من این کارها را کردم. من احساس کردم که امروز طرفداران استقلال نگران هستند و به همین علت عهدی که با خودم بسته بودم را شکستم و آمدم صحبت کنم.

او افزود: جا دارد از کمیته بدوی تشکر کنم که عیب ما را گفتند. از استیناف هم تشکر می کنم که به ما فرصت بر طرف کردن عیب را داد. لازم نیست جار و جنجال کنیم و مردم را اذیت کنیم.

به طرفداران عزیز عرض کنم که روزی که من آمدم، به من گفتند چهار پنج روز بیشتر فرصت نداریم. گفتم چه کار کنیم؟ یک تیم آوردم که شبانه روز کار کردند و در طول روز سه ساعت می خوابیدند.

آجورلو افزود: درباره خودم حرف می زنم و به گذشته خرده نمی گیرم. اشکالی ندارد که من خودم را تجهیز کردم و همکارانم این فرم ها را پر کردند. اجازه دهید در فرمت های موجود، ابهامات را در این فرصت 3 ماهه اشکالاتمان را بر طرف کنیم.

آجورلو گفت :در مدت زمانی که به استقلال آمدم در یک ماه اخیر سر تمرین نرفتم چون تیم را به فرهاد مجیدی سپردم و برترین انتخابمم بود. که یک سال قرارداد داشت اما من با مجیدی قرارداد 3 ساله منعقد کردم .اگر رقم قراردادش کم بود من رقمش را 3 برابر کردم .من به مجیدی که برایم ارزشمند است تمرین را سپردم و به او گفتم کار فنی با تو و من کار مالی با من تا کارها را پیش ببرم .قرارداد پارسال ما 80 میلیارد تومان بوده است .باید از فرصت های موجود پول در بیاوریم .اگر 1000 میلیارد تومان از اسپانسر بگیریم ورزشگاه می سازیم .ما در نظر داریم امسال فراوری پول و ثروت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

  • مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس صادر شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1821

به "آجورلو: خدا را شکر مجوز حرفه ای استقلال صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجورلو: خدا را شکر مجوز حرفه ای استقلال صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید