دومین بستۀ اینترنت هدیه معلمان فعال شد

به گزارش ایستگاه بازی، دومین بستۀ اینترنت رایگان 20 گیگابایتی ایرانسل برای معلمان، فعال شد.

دومین بستۀ اینترنت هدیه معلمان فعال شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به شیوع بیماری کرونا و رواج آموزش و تدریس آنلاین در سال تحصیلی 1399-1400، این بسته با هدف تسهیل در فرایند ارائۀ محتواهای آموزشی، به معلمان ارائه شده است.

این بسته، برای استفاده از خدمات اینترنتِ همراهِ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای حدود 150هزار معلم ایرانسلی، بر اساس فهرست ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فعال شده است و معلمان ارجمند می توانند از بامداد امروز 25 شهریور ماه 1399، به مدت سه ماه، از آن استفاده کنند.

بسته های هدیه فعال شده برای معلمان گرامی، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل مشاهده و میزان مصرف آنها نیز قابل بررسی است. بسته هایی که از قبل فعال شده اند، پس از اتمام حجم بستۀ 20 گیگابایتی هدیه، یا بعد از انتها مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود. بسته های اینترنتی که در این مدت، مهلت استفاده از آن ها به انتها می رسد، قابل تمدید نخواهند بود. ایرانسل، در فروردین ماه سال جاری (1399) نیز، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بستۀ اینترنت رایگان مشابهی را به معلمان ارجمند، اختصاص داده بود.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1173

به "دومین بستۀ اینترنت هدیه معلمان فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بستۀ اینترنت هدیه معلمان فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید