دستاورد های صنعت نفت و گاز با حضور فعالان مالی آسیای میانه و اوراسیا به نمایش در می آید

به گزارش ایستگاه بازی، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته با حضور هیاتی تجاری و سرمایه گذاری از کشور های حوزه آسیای میانه و اوراسیا برگزار می گردد.

دستاورد های صنعت نفت و گاز با حضور فعالان مالی آسیای میانه و اوراسیا به نمایش در می آید

با همراهی تور مسقط از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صنعت نفت و فرآورده های آن یکی از صنایع حیاتی است که در کشور مورد توجه قرار گرفته است. صنعتی که در نبود و خلا زیست بوم فناوری و نوآوری، بار همه درآمدزایی کشور را به تنهایی به دوش می کشید.

اما این صنعت هم چند سالی است با اتکا به زیست بوم فناوری در کشور قدم به عرصه فناورانه گذاشته و از ایده های نوآورانه متخصصان در پیشبرد اهداف خود یاری می گیرد.

در این میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با رسالت توسعه زیرساخت های فناورانه و نوآورانه در کشور فعالیت می نماید کوشش نموده تا دست جوانان خلاق و نوآور را در دست صنعت کهن و درآمدزای نفت بگذارد.

بر همین اساس هم با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاهی از دستاورد های بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته را برگزار می نماید. این نمایشگاه میزبان شرکت ها، بازرگانان و سرمایه گذاران دولتی و خصوصی از کشور های حوزه آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود. حوزه ای که با عضویت موقت ایران در موافقتنامه اوراسیا، از اهمیت دوچندانی برای ایران برخوردار است.

این رویداد فناورانه 30 بهمن تا 3 اسفندماه سال جاری با تخفیف 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان در استان مازندران برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.niavaransari.it مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 644

به "دستاورد های صنعت نفت و گاز با حضور فعالان مالی آسیای میانه و اوراسیا به نمایش در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد های صنعت نفت و گاز با حضور فعالان مالی آسیای میانه و اوراسیا به نمایش در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید