داورزنی: از افشین داوری برای عدم حضور در انتخابات والیبال، تعهدی نگرفتیم، مهندسی انتخابات تعبیر غلطی است

به گزارش ایستگاه بازی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز در قایقرانی شاهد مجمع دموکراتیک بودیم و در یک رقابت خوب 4 نفر رقابت و برنامه ارائه کردند.

داورزنی: از افشین داوری برای عدم حضور در انتخابات والیبال، تعهدی نگرفتیم، مهندسی انتخابات تعبیر غلطی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پس از خاتمه مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی گفت: امروز شاهد مجمع دموکراتیک بودیم و در یک رقابت خوب 4 نفر رقابت و برنامه ارائه کردند. در نهایت سهرابیان رای آورد. خیلی از دوستان دنبال این بودند که بگویند وزارت ورزش انتخابات را مهندسی می نماید و دنبال گزینه خاص است ولی همه دیدند رای مجمع تصمیم گیرنده است.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد وزارت ورزش اهل مهندسی کردن انتخابات نیست یا مهندسی بلد نیست، گفت: این تعبیر غلطی است که انتخابات مهندسی می گردد. در سال گذشته هم به دفعات دیدید که انتخابات در مرحله اول آرا نزدیک بود. هر کاندیدی با افرادی ارتباط دارد و فلسفه انتخابات این بحث ها را دارد. وزارت ورزش شرایط ثبت نام و صلاحیت ها را انجام می دهد. روسای هیئت ها معین نماینده هستند و وزارت ورزش با هیچ کسی لابی نمی نماید. امروز به معنای واقعی دیدید که انتخابات دموکراتیک برگزار گردید. در وزارت ورزش هیچ جلسه ای برگزار نشد و تماسی هم گرفته نشد.

داورزنی در خصوص دیر اعلام شدن اسامی تائید صلاحیت شده ها در قایقرانی گفت: دو روز پیش، لیست منتشر شد ولی کاندیداها فرصت 10 روزه از قبل داشتند.

وی در خصوص حواشی جودو تاکید نمود: حضور نماینده جهانی کنسل شد ولی اینکه چه کسی به فدراسیون جهانی نامه فرستاده را آنالیز می کنیم. مجمع جودو بدون نماینده جهانی برگزار می گردد و هر کسی انتخاب گردد مورد حمایت ماست و در زمان خودش برگزار خواهد شد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس گفت: انتخابات برگزار می گردد نگران نباشید.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون والیبال توضیح داد: با توجه به زمان بندی ها، انتخابات کشتی، رزمی و والیبال را در برنامه داریم. هم کشتی کارش را انجام می دهد هم والیبال.طبق برنامه بعد از عید زمان برگزاری را اعلام خواهیم کرد و سعی می کنیم انتخابات را در بهار برگزار کنیم.

داورزنی در خصوص حواشی فدراسیون چوگان اعلام کرد: حساسیت هایی وجود داشت که نکند وزارت ورزش نظر خاصی در این مورد داشته باشد.سرپرست روند جاری را در فدراسیون طی می نماید. فدراسیون جهانی چوگان کتبا گفته که بر اساس اساسنامه افرادی می توانند رئیس فدراسیون شوند که عضو خانواده چوگان باشند و این در کاندیداها محدودیت ایجاد می نماید.الان 3 نفر این شرایط دارند و سعی می کنیم تا خاتمه بهار هیچ فدراسیونی با سرپرست اداره نگردد.

وی در خصوص زمان انتخاب اعضای هیئت دیره پرسپولیس گفت: این سوال را از وزیر ورزش بپرسید ولی تا چند روز آینده ترکیب اعضا معین می گردد.

داورزنی درمورد انتخاب سرمربی فوتبال تاکید نمود: 50 فدراسیون داریم.آیا منطقی است وزارت ورزش در مسائل داخلی دخالت کند؟ اینکه در انتخاب مربی، سرپرست و برنامه ها ورود کند؟. فدراسیون ها جوابگوی عملکرد خود هستند. این اختیار باید داده گردد که خودشان انتخاب نمایند. ما در جزئیات مربی، سرمربی و کادر فنی ورود نمی کنیم . اگر وارد جزئیات شویم روند کار از منطق خارج می گردد.از برنامه های آنها حمایت می کنیم ولی اینکه دخالت کنیم در منشور المپیک نیست و ما هم این کار را نمی کنیم .

وی درخصوص انتخابات فدراسیون وزنه برداری توضیح داد: دیروز خاتمه مهلت ثبت نام بود و این تعداد نفرات فرایند تائیید صلاحیت را طی می نمایند و امیدوارم در وزنه برداری کار به انتخاب سرپرست نرسد.

داورزنی اضافه نمود: از افشین داوری وقتی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال انتخاب شد تعهدی برای عدم حضور در انتخابات نگرفتیم. به والیبال یاری می کنم و نگران این رشته نباشید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 160

به "داورزنی: از افشین داوری برای عدم حضور در انتخابات والیبال، تعهدی نگرفتیم، مهندسی انتخابات تعبیر غلطی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: از افشین داوری برای عدم حضور در انتخابات والیبال، تعهدی نگرفتیم، مهندسی انتخابات تعبیر غلطی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید