دانستنی های جالب از شکم گردی در کره جنوبی

به گزارش ایستگاه بازی، توصیه های خوشمزه برای کسب تجربه هایی بهتر در کره جنوبی

غذاهای کشور کره و سبک غذایی رایج در این کشور به نسبت سایر سبک های غذایی چندان در دنیا شناخته شده نیست و به همین علت شما در هنگام سفر به این کشور با حجم زیادی از غذاهای متفاوت و تازه روبرو خواهید شد. خوشبختانه بیشتر غذاهای کره ای، به طور استثنایی مقرون به صرفه و خوشمزه بوده و موجب می شوند که تجربه سفر شما به کره جنوبی، تجربه ای خوب محسوب گردد. در این نوشته بعضی توصیه های خوشمزه برای کسب تجربه ای بهتر در این کشور ارائه می شوند که می توانید آن ها را در سفر به کره جنوبی به کار ببرید.

دانستنی های جالب از شکم گردی در کره جنوبی
  • از فروش غذا در سوپر مارکت ها تعجب نکنید

برای شهفرایندان غربی، فروش غذاهایی مانند سوشی در سوپرمارکت های 7-Eleven کاملا تعریف نشده است. فکر نکنید که در فروشگاه های کره ای هم داستان به همین منوال است زیرا در بیشتر این فروشگاه های غذاهایی تازه تهیه و ارائه می شوند. البته این غذاها دارای کیفیت غذاهای رستوران ها نیستند اما خوشمزه و البته مقرون به صرفه هستند. اگر تنها دنبال یک غذای ساده و شکم پر کن هستید، گیمپاب یا کوفته برنجی با قیمت چند هزار وون گزینه های خوبی محسوب می شوند. اما اگر دنبال یک غذای کامل و متشکل از چند بخش هستید، می توانید یک جعبه ناهار کامل را بین 4 تا 6 هزار وون تهیه کنید. البته این غذاها را نمی توان در گروه غذاهای سه ستاره طبقه بندی کرد اما قطعا طعم آن ها از آن چه مد نظر شماست بهتر بوده و هزینه کمی نیز برای ان خواهید پرداخت. اگر در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها غذای خود را تهیه نموده و جزو هواداران نودل هستید، گزینه های پیش روی شما بسیار زیاد خواهد بود. در فروشگاه ramyun شما با یک راهرو و قفسه هایی مملو از انواع نودل با طعم های مختلف با قیمت 1 تا دو هزار وون روبرو می شوید که مشابه آن را در هیچ جای دیگری ندیده اید.

شما بدون شک باید قیمت بسیار بیشتری را برای خوردن یک نودل در آمریکا پرداخت کنید و از سوی دیگر طعم و مزه این نودل ها نیز بسیار بهتر و متنوع تر هستند. توصیه می کنیم به جای گرفتن یک بسته نودل با یک طعم خاص، یک بسته ادویه زده شده، یک بسته سس دار و کمی روغن را مخلوط کنید. غذای تهیه شده با این روش بسیار خوشمزه بوده و با بسیاری از دیگر نودل ها متفاوت خواهد بود. به خاطر داشته باشید هر چه این مزه بهتر باشد، مقدار وسوسه انگیز بودن آن نیز بیشتر می گردد.

  • غذاهای غربی قابل دسترسی، اما گران هستند

اگر واقعا مشتاق باشید، همه نوع غذای غربی در کره جنوبی قابل دسترسی و ارائه است. همبرگر، پاستا، پیتزا، مرغ سرخ شده و استیک توانسته اند جهت خود را در فرهنگ غذایی کره پیدا نمایند. البته اگر در کره به فکر صرفه جویی هستید، استفاده از غذاهای غربی گزینه خوبی محسوب نمی گردد. یک ظرف پاستا در رستوران های این کشور حدود 20 هزار وون قیمت داشته و یک پیتزا می تواند تا 30 هزار وون هزینه در برداشته باشد. به طور خاص اگر پیتزای سبک کره ای که در آن انواع میگو، سیب زمینی، مایونز، ذرت و 5 نوع ماده غذایی مختلف دیگر استفاده می گردد را سفارش بدهید، هزینه زیادی در صورت حساب شما ارائه خواهد شد. کمترین چیزی که درباره پیتزای کره ای می توان گفت، پیچیده بودن و کامل بودن مواد غذایی آن است.

گوشت گاو در کره بسیار گران است و پیدا کردن یک راسته گوساله با قیمتی کمتر از 50 هزار وون تقریبا محال بوده و همبرگر بین 10 تا 15 هزار وون قیمت دارد. البته مرغ سوخاری تا حدی شرایط بهتری داشته و توصیه می کنیم در سفر به کره حتما آن را امتحان کنید. در کره، مرغ به صورت های مختلفی سرخ شده و شما می توانید آن را طعم های مختلفی بچشید. اگر شما با یک یا دو نفر از دوستان تان قصد غذا خوردن دارید، توصیه می کنیم از طعم های مختلف سفارش داده و غذای تان را با یکدیگر شریک شوید. یک وعده مرغ سرخ شده به همراه نوشابه و سیب زمینی با قیمت 15 هزار وون ارائه شده و تقریبا برای دو نفر کافی است. پیدا کردن این غذا چندان سخت نبوده و مرغ سرخ شده و نوشیدنی را می توان یکی از محبوب ترین غذاهای کره ای دانست. اگر مطمئن نیستید که چه جور مرغ سرخ شده ای را سفارش دهید، ما به شما gangjeong chicken یا (닭강정) را که با سس تند و شیرین که مانند عسل چسبناک است و به روی ان دانه های خرد شده بادام اضافه می گردد توصیه می کنیم .

  • اگر خیلی گرسنه هستید یا در خصوص غذاهای کره ای کنجکاوید، بوفه باز را امتحان کنید

رستوران های بوفه باز که شما با پرداخت ورودیه هر چقدر دوست داشته باشید غذا خواهید خورد، در سراسر کره رایج هستند. این رستوران ها محل خوبی برای امتحان کردن انواع مختلف غذاها به شمار می فرایند.اگر هم از جمله آدم های ماجراجویی هستید که می خواهید غذاهای کره ای را قبل از سفارش دادن یا خوردن کامل، مزه مزه کنید نیز بوفه های باز گزینه خوبی محسوب می گردد. روش های مختلفی برای پیدا کردن این مدل رستوران ها وجود دارد. بعضی از بوفه ها روی غذاهای غربی تمرکز داشته و بعضی به سوشی و گروهی نیز به غذاهای سنتی کره ای. در این کشور بعلاوه رستوران های باربیکیو وجود دارد که با پرداخت 10 تا 12 هزار وون می توانید تا جایی که توان دارید از انواع کباب ها مصرف کنید. به یاد داشته باشید معمولا هزینه پرداختی برای بوفه ها از یک وعده غذایی ساده بیشتر خواهد بود. میانه قیمت بوفه باز بین 15 تا 30 هزار وون و بستگی به نوع کیفیت و تعداد غذاهای ارائه شده دارد. این رستوران ها نسبت به همه گزینه هایی که پیش از این معرفی شدند، گران تر بوده و در عوض شما در یک وعده فرصت امتحان کردن انواع مختلفی از غذاها را خواهید داشت. امکان پیدا کردن بوفه های مقرون به صرفه تر که کیفیت کمتری دارند نیز وجود دارد.

موضوع جالب توجه درباره رستوران های بوفه باز در کره این است که حتی در رستوران های زنجیره ای مانند اشلی (Ashley) نیز تنوع غذایی از یک شعبه تا شعبه دیگر کاملا فرق دارد. البته در یک شهر ممکن است هزینه ورودی دو شعبه رستوران اشلی، متفاوت باشد. تفاوت بین این پرداختی ها بستگی مستقیم به دریافت می کنید داشته و هزینه بالاتر مساوی با گزینه های بیشتر پیش رو و البته کیفیت بالا تر است. در بعضی بوفه ها محدودیت زمانی و معمولا دو ساعته اعمال می گردد، پس بهتر است در هنگام ورود به یک رستوران، این موضوعات را در نظر داشته باشید.

مانند همه بوفه ها در سراسر جهان، شما نمی توانید هر روز از این نوع غذا بهره ببرید اما پیشنهاد می کنیم در روزهای اول سفر خود از رستوران های بوفه باز بهره ببرید تا ایده ای کلی درباره غذاهای کره ای به دست بیاورید. به این ترتیب شما اطلاعات خوبی از انواع غذاها و قیمت تقریبی آن ها در طول سفر خود در کشور کره خواهید داشت.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1976

به "دانستنی های جالب از شکم گردی در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های جالب از شکم گردی در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید