داروی ایدز و مالاریا برای درمان کرونا آزمایش می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، بیمارستان ها در استرالیا و نیوزلند در طرحی آزمایشی از داروهای مقابله با HIV و مالاریا برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده می نمایند.

داروی ایدز و مالاریا برای درمان کرونا آزمایش می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف، بیمارستان ها در استرالیا و نیوزلند در طرحی آزمایشی از داروهای مقابله با HIV و مالاریا برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده می نمایند.

این داروها به عنوان بخشی از نخستین کارآزمایی بالینی عظیم استرالیا، بر روی بیماران مبتلا به کرونا ویروس تست خواهد شد.

بیماران آلوده به ویروس کرونا در بیمارستان رویال ملبورن و بیمارستان رویال بریزبن و زنان نخستین افرادی هستند که برای این کارآزمایی تحت آزمایش قرار گرفتند.

این طرح بالینی ASCOT نام گرفته و طی آن 2 هزار بیمار از بیش از 70 بیمارستان استرالیایی و 12 بیمارستان نیوزلندی شرکت می نمایند. به این بیماران دارویLopinavir/ritonavir و هیدروکسی کلوروکین داده می گردد.

در حال حاضر درمانی برای COVID-19 وجود ندارد اما محققان معتقدند که گزینه های درمانی متعددی وجود دارد که ممکن است مؤثر باشد.

آزمایشات آزمایشگاهی نشان داده است که لوپیناویر/ ریتونوویر که در حال حاضر برای درمان HIV استفاده می گردد و هیدروکسی کلروکین که برای درمان آرتریت روماتوئید و مالاریا مورد استفاده قرار می گیرد می تواند جلوی کروناویروس SARS-CoV-2 را بگیرد.

سازمان جهانی بهداشت هر دو دارو را امیدوارنماینده می داند، با این حال، تحقیقات بیشتری ضروری است تا اطمینان حاصل گردد که آنها بی خطر و مؤثر هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 929

به "داروی ایدز و مالاریا برای درمان کرونا آزمایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروی ایدز و مالاریا برای درمان کرونا آزمایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید