خون آمریکایی در رگ های خودروی وارداتی بازار ایران! ، عکس

به گزارش ایستگاه بازی، یکی از ناشناخته ترین محصولات خودروساز آمریکایی داج به نام Attitude اکنون برای سال 2025 آماده ورود به بازار می گردد. جالب اینجاست که این محصول یک خودروی چینی با نشان آمریکایی است!

خون آمریکایی در رگ های خودروی وارداتی بازار ایران! ، عکس

امیرمسعود عابدین- خط فراوری مکزیکی داج آماده معرفی نسخه نو خودروی آتیتود می گردد. این خودرو در آخرین نسل خود در واقع یک میتسوبیشی میراژ با نشان داج بود؛ اما در نهایت با توجه به تصاویر و تیزرهای منتشر شده، به نظر می رسد که این محصول قرار است با یک خودروی چینی جایگزین گردد.

نسل نو آتیتود در کالبد گک امپو ظاهر می گردد؛ خودرویی که چند وقتی است به صورت وارداتی به وسیله راسا موتور به ایران آمده است. در واقع، خط فراوری مکزیکی داج برای دومین بار توانسته یک خودروی چینی را با نشان آمریکایی به بازار بیاورد.

همان طور که در تصاویر تیزر مشاهده می گردد، این مدل دارای نمای جلویی آشنا با چراغ های جلوی باریک و جلوپنجره بزرگ با نوار مشکی افقی است. در نهایت بزرگ ترین اتفاق ممکن در این خودرو، نصب نشان داج در جلوپنجره آن است.

داج در حال حاضر چیز زیادی از این خودرو نمی گوید، اما امپو دارای چراغ های LED در جلو و رینگ های آلیاژی 16 تا 18 اینچی است. از نظر مقدار، طول این مدل 185 اینچ (4700 میلی متر) و فاصله بین دو محور آن 107.7 اینچ (2736 میلی متر) است.

با حرکت به داخل خودرو، می توان انتظار نمایشگر کیلومتر شمار 7 اینچی و سیستم اطلاعات تفریح 10.25 اینچی را داشت. بعلاوه باید مجموعه ای از سیستم های یاری راننده از جمله کروز کنترل تطبیقی و ترمز اضطراری اتوماتیک در دسترس باشد. سیستم یاریی نور بالا، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و فناوری تشخیص علائم ترافیکی به این مجموعه اضافه می گردد.

امپو دارای یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متری است. احتمالاً یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت را بر عهده داشته باشد.

منبع: carscoops

322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 مرداد 1403 بروزرسانی: 13 مرداد 1403 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2265

به "خون آمریکایی در رگ های خودروی وارداتی بازار ایران! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خون آمریکایی در رگ های خودروی وارداتی بازار ایران! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید