خوزستانی ها از وزنه برداری فولاد مثل فوتبال انتظار قهرمانی دارند

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان گفت: باتوجه به این که فولاد در فوتبال کشور سرشناس است و خوزستانی ها نیز علاقه زیادی به این تیم دارند، انتظار دارند که تیم وزنه برداری فولاد هم قهرمان گردد.

خوزستانی ها از وزنه برداری فولاد مثل فوتبال انتظار قهرمانی دارند

حمید رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران درباره دومی تیم فولاد در هفته اول لیگ برتر وزنه برداری کشور، اظهار کرد: به دلیل نیمه تعطیل بودن باشگاه ها و سالن های تمرینی، رقابت و رکورد ورزشکاران کمی برای تیم ها ناشناخته بود اما خدا را شکر می کنیم که لیگ برگزار گردید و از عملکرد تیمم راضی هستم. در مجموع مسابقات توام با هیجان، استرس و نزدیک بود، ضمن این که شرایط رکوردی در تمام اوزان مطلوب بود و انتخاب وزنه به گونه ای شطرنج گونه بود.

وی درباره عملکرد وزنه برداران خوزستانی تیم فولاد نیز گفت: وزنه برداران تیم فولاد در دسته های 62، 96 و فوق سنگین، وزنه های با ارزشی را بالای سر بردند و خوزستانی ها با غیرت وزنه زدند. در مجموع تیم فولاد در هفته اول عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان گفت: در مجموع رقابت نزدیک بود اما امیدوارم در دور برگشت اختلاف سه امتیازی با تیم سیرجان را جبران کنیم. البته این اختلاف امتیاز اصلا جای نگرانی ندارد و به موفقیت در دور برگشت امیدواریم. ضمن این که از مسئولان باشگاه فولاد بابت حمایت از وزنه برداری و تشکیل تیم وزنه برداری فولاد تشکر می کنم.

وی اعلام کرد: باتوجه به این که فولاد در فوتبال کشور سرشناس است و خوزستانی ها نیز علاقه زیادی به این تیم دارند، انتظار دارند که تیم وزنه برداری فولاد هم قهرمان لیگ برتر گردد که انتظار به جایی است و ما نیز تمام کوشش مان را می کنیم که برای قهرمانی در لیگ برتر قدم برداریم. البته تیم های ملی حفاری، گوهر زمین و مناطق نفت خیز جنوب هم برای قهرمانی کوشش می نمایند.

رشیدی در انتها نیز با بیان این که انتظارم از قهرمانان ملی پوش مان بیشتر بود، گفت: البته بعضی از آن ها مصدوم بودند و با احتیاط وزنه زدند و می دانم در دور برگشت با تمرین بیشتر وزنه های بهتری می زنند و می توانیم اختلاف سه امتیازی را جبران کنیم. احتیاج به همدلی داریم تا قهرمانی لیگ برتر برای ملی حفاری یا فولاد در استان خوزستان بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1340

به "خوزستانی ها از وزنه برداری فولاد مثل فوتبال انتظار قهرمانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستانی ها از وزنه برداری فولاد مثل فوتبال انتظار قهرمانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید