باید برای فصل بعد برنامه ریزی قوی کرد

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال شهرستان اصفهان گفت: باید برای فصل آینده با برنامه ریزی قوی تیم خوبی را راهی لیگ کنیم.

باید برای فصل بعد برنامه ریزی قوی کرد

راضیه جزایری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هر مربی دوست دارد که تیمش روی سکو باشد و مربی بوده ام که همواره تیم های تحت پوششم روی سکو بودند و بازیکن سازی کردم. اما الان در شرایطی قرار گرفتیم که بازیکنان خوب اصفهان با تیم های دیگر قرارداد داشتند و امکان استفاده از آن ها را نداشتیم و نیم فصل هم سهمیه نداشتیم.

وی اضافه کرد: در شرایطی ما وارد لیگ شدیم که نیم فصل شد، لیگی که تمام بازیکنان و تیم ها نیم فصل اول با یکدیگر رقابت کردند، وارد چالش شدند و حسابی یکدیگر را سنجیده بودند. اما تیم ما تازه وارد چنین جوی شده است، نمی توان انتظار خیلی زیادی داشت.

جزایری ادامه داد: دریافت بازیکن نیازمند آن است که ازنظر اقتصادی و امکانات در شرایط خوبی باشیم، در حال حاضر هیئت شهرستان حامی ما است و یاری می نماید؛ اما اسپانسر نداریم، با این شرایط تیم را بستیم و تنها به خاطر بحث سهمیه است که بتوانیم آن را برای اصفهان داشته باشیم، تا سال آینده با فرصت بیشتری که داریم، بتوانیم اگر از نظر اقتصادی هم در موقعیت خوبی بودیم تیم بهتر و در شان اصفهان ببندیم مثل سپاهان و ذوب آهن و یا دیگر تیم ها در رشته های مختلفی که وجود دارد.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان اعلام کرد: اصفهان ظرفیت داشتن دو تیم دارد تا بازیکنان دیده شوند، روی آن ها سرمایه گذاری و اعتماد کرد و فرصت بروز استعداد را به آن ها داد.

وی توضیح داد: هدف ما بیشتر روی سال آینده است، سال جاری نیز بازی اول با رهیاب در اصفهان خوب بودیم و دفاع خوبی داشتیم؛ اما روی بی تجربگی گل هایی دریافت کردیم که روحیه تیم بهم ریخت و بعد اختلاف زیاد شد. بازی دوم و سوم مقابل تیم های صاحب نام نفت آبادان و نامی نو بودیم. دروازه بان ما سن کمی دارد و حتی تجربه لیگ دسته یک را ندارد، این طبیعی است که ترس و استرس داشته باشد اما کم کم خوب می گردد و باجرات بیشتری درون دروازه می ایستند.

جزایری اظهار کرد: بازیکنان تیم به لحاظ سن و کم تجربگی، خودباوری و اعتمادی که باید داشته باشند را ندارند و همین مساله موجب می گردد که در بازی خود را از پیش بازنده بدانند، یکی از مسائل تیم ما نبود هماهنگی ضروری است، حتی دو نفر بازیکنان ما هم با یکدیگر هماهنگ نیستند، البته باید بگویم که در بازی هایی که انجام دادیم دقایقی را واقعا خوب بودند و این نشان می دهد که اگر بیشتر روی آن ها کار کنیم و فرصت بدهیم رشد خواهند داشت.

وی در مورد مسائل تیم گفت: نبود هماهنگی لازم، بدنسازی و نداشتن اعتماد مسائل مهمی است که با آن روبرو هستیم، بازیکنان تیم بدنسازی نداشتند و بسیار ضعیف هستند، حتی با یک تنه خیلی راحت به زمین می خوردند.

وی تاکید نمود: تیم، تیم خوبی است و مطمئن هستم در آینده این تیم در صورت حمایت می توانند با کسب تجربه بیشتر آینده خوبی داشته باشند، بازیکنان خوبی با سن کم در تیم هستند که باانگیزه هایی که دارند در هر بازی کوشش می نمایند خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتسال هیئت اصفهان در مورد برنامه های آینده تیم گفت: من تا آخر فصل در کنار تیم خواهم بود، من یک مربی هستم که تعیین نیست فصل بعدی در این تیم باشم یا خیر. اما تا زمانی که هستم با توجه به شرایط و امکاناتی که داریم سعی می کنم که آن ها را کمی به شرایط که مدنظرمان است نزدیک کنم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازی بعدی ما در مقابل تیم شهروند ساری است در حال بررسی و بررسی این تیم هستیم تا بتوانیم با داشته هایی که داریم، بتوانیم در مقابل آن ها عملکرد مطلوبی داشته باشیم. هدف ما قطعا باخت نیست و هر مربی و تیمی دوست دارد که نتیجه بگیرد اما باید به داشته ها و شرایطی که داریم هم نگاه کنیم.

جزایری در مورد جو انتقادی که برای تیمش ایجاد شده است، گفت: من حق می دهم که دلسوزی نمایند و انتقاد گردد؛ اما انتقاد باید سازنده باشد و به ما یاری نمایند قدم، قدم خوبی است و نیت خیر است امیدوارم که بچه ها قدر این تیم و فرصت را بدانند و دیگران هم این تیم را از خود بدانند و هر یاریی که می توانند به ما داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 662

به "باید برای فصل بعد برنامه ریزی قوی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید برای فصل بعد برنامه ریزی قوی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید