خداحافظی کاپیتان آمریکا با آیفون 6S: دلم برای دکمه هوم تنگ می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، طبیعتاً اگر ما بازیگران مشهوری بودیم و در پردرآمدترین فیلم های تمام ادوار تاریخ به ایفای نقش می پرداختیم، همواره برترین و جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژی را برای خودمان خریداری می کردیم، اما ظاهراً این قضیه در خصوص کریس ایوانز، بازیگر معروف آمریکایی نقش کاپیتان آمریکا در چندین فیلم از دنیای سینمایی مارول، صدق نمی نماید. او چند روز پیش با انتشار پستی در توییتر و اینستاگرام نشان داد که گویا گوشی هوشمند جدیدی خریداری نموده و با آیفون 6S خود خداحافظی می نماید. او در زیر پست خود نوشت: خداحافظ آیفون 6S، خاطرات خوبی با هم داشتیم.

خداحافظی کاپیتان آمریکا با آیفون 6S: دلم برای دکمه هوم تنگ می گردد

او بعلاوه در پست خود اشاره نموده که دلش برای دکمه هوم گوشی سال 2015 خود تنگ می گردد. در واقع عکسی که او منتشر نموده نشان می دهد که گوشی هوشمند تازه او احتمالاً یک آیفون 13 پرو است، اما ظاهراً اون دوست نداشته آیفون 6S خود را از دست بدهد. او در ادامه گفت که دلش برای عکس های کدر و بی کیفیت دوربین آیفون 6S تنگ نخواهد شد. شما می توانید نمونه ای از عکس های گرفته شده او با این گوشی را در صفحه اینستاگرامش مشاهده کنید.

او در واقع به هیچ عنوان از داشتن یک گوشی قدیمی مثل آیفون 6S ناراحت نبوده، زیرا این گوشی هوشمند به گفته بسیاری از تحلیلگران برترین گوشی هوشمندی است که اپل تا به حال ساخته است. با این حال، به نظر می رسد که دیگر وقت خداحافظی با این گوشی رسیده بود. به این علت که اپل اخیراً اعلام نموده که نسخه بعدی iOS از آیفون 6S پشتیبانی نمی کند. باید یادآوری کنیم که این گوشی هوشمند به مدت هفت سال به روزرسانی های نرم افزاری غول فناوری آمریکا را دریافت نموده است.

علاوه بر این، آیفون 6S از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی نمی کند. بد نیست خاطر نشان کنیم که این گوشی هوشمند در سال 1394 به کاربران اپل معرفی گردید. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی قادر است تا به صورت 4K نیز فیلم برداری کند. اپل از چیپست A9 خود در این گوشی هوشمند بهره برده که نسل سوم از پردازنده های 64 بیتی به شمار میرود. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی با قیمت 200 دلار به کاربران عرضه شد.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2043

به "خداحافظی کاپیتان آمریکا با آیفون 6S: دلم برای دکمه هوم تنگ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی کاپیتان آمریکا با آیفون 6S: دلم برای دکمه هوم تنگ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید