به جنگ اپلیکیشن های اختصاصی هواوی با اپل و سامسونگ!

به گزارش ایستگاه بازی، شرکت چینی هواوی میخواهد با طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای گوشی های تازه خود به جنگ اپلیکیشن های اندرویدی و تولیدات اپل و سامسونگ برود.

به جنگ اپلیکیشن های اختصاصی هواوی با اپل و سامسونگ!

به گزارش، به نقل از آسین ایج، هواوی به تازگی گوشی های میت 30 پرو و میت 30 خود را در دسترس علاقمندان قرار داده تا گوشی هایی مانند آیفون 11 اپل را به چالش بکشد. اما این شرکت چینی فراوری اپلیکیشن های اختصاصی تلفن همراه را نیز برای رجحان بر رقبا در دستور کار قرار داده است.

با توجه به فشار های دولت آمریکا و تحریم هواوی توسط کاخ سفید، دسترسی این شرکت به برنامه ها و سیستم عامل اندروید محدود شده و همین مساله به طرف چینی انگیزه داده تا برنامه های اختصاصی خود را بدون وابستگی به اندروید عرضه کند.

هواوی در مراسم رونمایی از گوشی های جدید خود در مونیخ آلمان گفت که میت 30 پرو و میت 30، با دوربین هایی حساس، نمایشگر ها و سخت افزار هایی قدرتمندتر عرضه شده اند.

این شرکت همچنین مدعی است گوشی های جدید آن 50 درصد سریع تر از گوشی های نسل پنجم سامسونگ هستند. هواوی اظهار امیدواری نموده که طراحی تازه گوشی های پرچمدار آن برای علاقمندان جذاب تر از فراوریات شرکت های رقیب باشد.

لازم به ذکر است دوربین سه گانه میت 30 پرو با دقت 40 مگاپیکسل برای فیلم برداری و امکان فیلم برداری صحنه های آهسته با سرعت 7680 فریم در ثانیه به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 396

به "به جنگ اپلیکیشن های اختصاصی هواوی با اپل و سامسونگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جنگ اپلیکیشن های اختصاصی هواوی با اپل و سامسونگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید