خبرنگاران 97 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

به گزارش ایستگاه بازی، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 97 میلیارد و 600 میلیون ریال برای ساخت مسکن مهر ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان هزینه شد.

خبرنگاران 97 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 33 میلیارد و 600 میلیون ریال از این میزان اعتبار به صورت یاری بلاعوض از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و 64 میلیارد ریال مابقی نیز تسهیلات پرداختی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی اضافه کرد: 160 واحد مسکونی با این میزان اعتبار ساخته و تحویل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: مدت زمان ساخت این تعداد واحد مسکونی حدود 6 ماه و از مهرماه تا اسفندماه سال 1398 بوده است.

مبشری مطرح نمود: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ساخته و تحویل شده است.

وی ابراز داشت: یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد ساخت و تحویل واحدهای مسکونی به مددجویان زیر پوشش است.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد 43 هزار و 321 خانوار با جمعیتی افزون بر 106 هزار نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 781

به "خبرنگاران 97 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 97 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید