خبرنگاران رئیس اتاق اصناف: محدودیت های کرونایی در همدان یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش ایستگاه بازی، همدان- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به تمدید محدودیت های کرونایی مشاغل گروه 2، 3 و 4 گفت: شاغلان در این گروه های صنفی هفته پیش رو نیز تعطیل هستند و باید به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا تمکین نمایند.

خبرنگاران رئیس اتاق اصناف: محدودیت های کرونایی در همدان یک هفته دیگر تمدید شد

حسین محرابی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های مشاغل غیرضروری در شهرهای قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شده و همدان نیز جزو این مناطق قرار گرفته است.

وی گفت: کسبه و اصناف همواره یاریگر مردم بوده اند و در هفته آینده نیز دلسوزانه تابع قوانین و دستورالعمل های اعلام شده از سوی مسئولان خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف همدان اعلام نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تداوم مراجعه روزانه بیماران به مراکز درمانی و فوت رو به افزایش همشهریان، تداوم تعطیلی بازار و کاهش ترددها می تواند بسیار موثر باشد.

محرابی توضیح داد: اگر چه تعطیلی ها، کسبه و بازاریان را با مسائل مالی روبرو نموده است اما تا رسیدن به شرایط قابل اطمینان درمورد قطع زنجیره ابتلا و مهار بیماری، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همچنان اولویت اصلی واحدهای صنفی است.

به گفته او رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم است و سرپیچی از آن تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد و دستگاههای نظارتی و بازرسان با متخلفان برخورد قانونی انجام می دهند.

شهر همدان دارای 30 هزار واحد صنفی گوناگون است.

به گزارش خبرنگاران، تمامی شهرهای استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1596

به "خبرنگاران رئیس اتاق اصناف: محدودیت های کرونایی در همدان یک هفته دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس اتاق اصناف: محدودیت های کرونایی در همدان یک هفته دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید