تاس: تلفات کرونا در آمریکا به 147 هزار نفر خواهد رسید

به گزارش ایستگاه بازی، مدیر مؤسسه سنجش و ارزیابی سلامت در دانشگاه واشنگتن آمریکا، گفته که آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا تا ماه آگوست به 147 هزار نفر خواهد رسید.

تاس: تلفات کرونا در آمریکا به 147 هزار نفر خواهد رسید

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، کریستوفر موری مدیر مؤسسه سنجش و ارزیابی سلامت در دانشگاه واشنگتن آمریکا به شبکه خبری سی ان ان گفته است که میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا می تواند تا چهارم ماه آگوست به 147 هزار نفر برسد.

به نوشته خبرگزاری تاس، موری در مصاحبه با سی ان ان به مدلی که برای بیماری کرونا در آمریکا در نظر گرفته شده است، اشاره نمود و گفت: هنگامی که پیش بینی ها را شروع کردیم، تصور می کردیم که همه ایالت ها از مدل نیوزلند پیروی می نمایند؛ یعنی حفظ فاصله اجتماعی تا جایی که انتقال بیماری به سطح پایین برسد. اما ما این کار را انجام نمی دهیم، ما بر داشتن محدودیت فاصله اجتماعی را تسریع بخشیده ایم.

پیش بینی های اولیه، میزان تلفات در آمریکا را ده هزار نفر کمتر نشان می دهند.

آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری های عفونی فدرال آمریکا، روز گذشته، سه شنبه، به کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی مجلس سنا گفت که میزان تلفات واقعی ناشی از ویروس کرونا در آمریکا می تواند از آماری که مقامات آمریکایی اعلام می نمایند، فرا تر رود.

بر اساس گزارش وبگاه worldometers، آمریکا 1 میلیون و 408 هزار و 636 نفر مورد مبتلا به ویروس کرونا دارد که از این تعداد 83 هزار و 425 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 977

به "تاس: تلفات کرونا در آمریکا به 147 هزار نفر خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاس: تلفات کرونا در آمریکا به 147 هزار نفر خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید