بهنام یخچالی: باخت دور رفت مقابل مهرام را جبران کردیم

به گزارش ایستگاه بازی، گارد ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: همه با هم یک دل شده بودیم که باخت دور رفت مقابل مهرام را جبران کنیم و این رخ داد.

بهنام یخچالی: باخت دور رفت مقابل مهرام را جبران کردیم

بهنام یخچالی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل مهرام تهران، در هفته بیست و یکم لیگ برتر، شرح داد: بازی سختی بود و این موضوع را از قبل می دانستیم. در دور رفت هم تیم مهرام توانسته بود گرگان را شکست دهد که به همین منظور، همه با هم همدل شده بودیم تا باخت دور رفت را جبران کنیم که با یک کار تیمی این مهم به دست آمد.

او همچنین درمورد نخستین بازی خود پس از گذراندن یک فصل نه چندان پیروز در لیگ چین به دلیل مصدومیت، شرح داد: با رهایی از بند مصدومیت نخستین بازی خود را انجام دادم که در ملاقات مقابل مهرام بود. تا آن جا که می توانستم سعی کردم در اختیار تیم بوده و برای کسب نتیجه کوشش کنم.

گارد ملی پوش تیم شهرداری گرگان در خصوص بازگشتش به لیگ ایران و پیوستنش به شهرداری گرگان گفت: بعد از جدایی از لیگ چین، چند پیشنهاد در داخل کشور داشتم، اما تصمیم گرفتم برای تیم شهرداری گرگان بازی کنم.

یخچالی همچنین در خصوص شرایط این فصل لیگ برتر بسکتبال ایران و تیم شهرداری گرگان گفت: فکر می کنم سطح لیگ سال جاری نسبت به سال های گذشته بالاتر بوده و چند تیم هم مدعی قهرمانی هستند. این موضوع با توجه نتایجی که در مسابقات مختلف به دست می آید، قابل دیدن است. تیم گرگان هم یکی از این مدعیان است که با همه توان برای به دست آوردن هدف خود کوشش می نماید.

او اضافه کرد: واقعا همه بازیکنان، کادرفنی و مسئولان با هم همدل هستیم تا بهترین نتیجه به دست آید. با توجه به حمایت طرفداران پرتعداد شهرداری گرگان، همه تیم انرژی مضاعف می گیرند تا در حمله و دفاع فرایند خوب خود را تداوم ببخشند.

ملی پوش بسکتبال ایران، در خصوص شرایط فعلی خود برای درخشش دوباره در لباس تیم ملی نیز گفت: با پشت سر گذاشتن مصدومیتم آغاز به بازی نموده ام و همه کوشش خود را خواهم کرد تا با رسیدن به آمادگی صد در صد، برای تیم ملی ایران در حد توان یاری کنم. امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 753

به "بهنام یخچالی: باخت دور رفت مقابل مهرام را جبران کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام یخچالی: باخت دور رفت مقابل مهرام را جبران کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید