علیدوستی 24 بازیکن را به اردو دعوت کرد، نوجوانان آدینه به چین می فرایند

به گزارش ایستگاه بازی، آخرین اردوی آماده سازی تیم فوتبال نوجوانان پیش از حضور در تورنمنت چهارجانبه چین از روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در آموزشگاه ملی فوتبال شروع خواهد شد.

علیدوستی 24 بازیکن را به اردو دعوت کرد، نوجوانان آدینه به چین می فرایند

با سفر ارزان به چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین اردوی آماده سازی تیم فوتبال نوجوانان پیش از حضور در تورنمنت چهارجانبه چین از روز چهارشنبه 15 اردیبهشت در کمپ تیم های ملی شروع می گردد و تا روز آدینه 17 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. برهمین اساس حمید علیدوستی، سرمربی تیم نوجوانان 24 بازیکن را به این اردو فراخواند.

بازیکنان دعوت شده به اردو باید ساعت 14 روز 15 اردیبهشت ماه خود را در میهمانسرای شماره یک آموزشگاه ملی فوتبال به کادر فنی معرفی نمایند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم نوجوانان به توضیح زیر است:

عارف محمدعلی پور، امیرحسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، محمدمهدی سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی اصل، سعید آهنی، امیرحسین حسین پور، امیرحسین خدامرادی، مهرداد زارعی، عبدالرئوف نجاری، محسن معظمی گودرزی، امیرسامان رنجبر، مهرداد عباسی، محمد شریفی، وحید نامداری، علی غلامزاده گماری، معراج اسماعیلی، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا سواری، محمد قادری، محمدامین رضایی، مهدی بنی افشار و مبین عشایر.

ملی پوشان نوجوان جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه چین آدینه شب تهران را به مقصد شهر جیانگ این کشور ترک خواهند کرد. این تورنمنت با حضور تیم های نوجوانان ایران، ژاپن، ازبکستان و چین از 18 تا 27 اردیبهشت ماه در جیانگ برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 689

به "علیدوستی 24 بازیکن را به اردو دعوت کرد، نوجوانان آدینه به چین می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیدوستی 24 بازیکن را به اردو دعوت کرد، نوجوانان آدینه به چین می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید