ببینید ، افتتاح پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری با رنگ پرچم ایران

به گزارش ایستگاه بازی، پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری در آستانه بازی های تیم ملی ایران و آمریکا به رنگ پرچم ایران با استفاده از 4 هزار پیکسل نورانی افتتاح شد.

ببینید ، افتتاح پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری با رنگ پرچم ایران

خبرنگاران، شهردار منطقه 2 گفت: با توجه به حجم تردد در شبکه های بزرگراهی منطقه، طرح نورپردازی و تأمین روشنایی پل های غیرهمسطح در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست نهاده شد و در این میان پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری ورودی برج میلاد، یکی از نقاطی است که به وسیله اداره زیباسازی منطقه نورپردازی شد.

مهدی صالحی اضافه کرد: نورپردازی این پل با ارتفاع بالا از 4هزار پیکسل نورانی AB با رنگ پذیری 16 میلیون رنگ و قابلیت اجرایی بیش از 300 برنامه در روز است که با توجه به قرار داشتن در آستانه بازی های تیم ملی ایران، نورپردازی پل به شکل پرچم ایران درآمده است. بنابراین با انجام این نورپردازی، رسماً سیستم نورپردازی این مکان افتتاح شد.

او ادامه داد: با توجه به موقعیت خاص و مختصات فنی پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری نورپردازی با استفاده از تجهیزات نوری ویژه پیکسل نوری و پرژکتورهای LED اجرا شده که علاوه بر تغییر رنگ پیکسل ها قابلیت اجرای ویژه برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی را دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2117

به "ببینید ، افتتاح پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری با رنگ پرچم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، افتتاح پل کابلی بزرگراه شیخ فضل الله نوری با رنگ پرچم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید