ایجاد 83 هزار فرصت شغلی با احیاء واحدهای مالی مشکل دار در قزوین

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین با تأکید بر لزوم توجه دولت به واحدهای مشکل دار گفت: اگر این واحدهای مالی مورد حمایت قرار گرفته و به چرخه فراوری برگردند، 83 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد نمود.

ایجاد 83 هزار فرصت شغلی با احیاء واحدهای مالی مشکل دار در قزوین

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران ، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین باحضور رئیس کل بانک مرکزی، نمایندگان استان در مجلس، روسای بانک ها، کارشناسان مالی و مسئولان بلندپایه استان در سالن جلسات باغستان برگزار گردید.

فریدون همتی استاندار قزوین در این نشست تخصصی با بیان اینکه استان قزوین از استان های تأثیرگذار در مبحث مالی کشور است اظهار کرد: این استان به لحاظ دارا بودن موقعیت مناسب از منظر صنعتی و کشاورزی همچنین ظرفیت های کم نظیر در بخش گردشگری توانسته در بهبود و رشد مالی کشور مؤثر باشد.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل واحدهای مشکل دار استان، باید ضمن مدیریت و تقویت واحدهای مالی برای پشتیبانی از آنها دولت نیز وارد گردد.

همتی پایداری واحدهای مالی را در بالا رفتن ضریب امنیت کاری و مالی بسیار مهم دانست و توضیح داد: واحدهایی که امکان احیاء مجدد در آنها وجود ندارد، بهتر است واگذار شده یا تغییر کاربری برای فراوری جدید دهند.

وی گفت: در حال حاضر 615 واحد مالی در سطح استان تعطیل شده که 512 واحد آن کوچک، 72 واحد متوسط و 31 واحد بزرگ هستند.

وی با اعلام اینکه 20هزار شغل با تعطیلی این واحدها در استان از دست رفته است و باید برای آن چاره اندیشی گردد، اضافه کرد: برای فعال شدن مجدد واحدهای تعطیل شده باید رویکرد حمایتی دولت نسبت به این واحدها بیشتر گردد تا واحدهایی که امکان احیاء مجدد دارند بار دیگر به چرخه فراوری بازگردند.

همتی بر لزوم توجه دولت به واحدهای مشکل دار تأکید کرد و گفت: اگر واحدهای مالی تعطیل، نیمه تعطیل و با 50 درصد پیشرفت در ساخت، مورد حمایت قرار بگیرند و به چرخه فراوری بازگردند، 83 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد نمود.

استاندار قزوین در انتها اظهار داشت: امیدواریم با همت و کوشش مسئولان همچنین حمایت دولت، استان قزوین بتواند با استان های تراز اول در موضوع اقتصاد مقاومتی به رقابت آمده و نتایج خوبی از به بار نشستن برنامه های مالی را در جامعه و استان ببینیم.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 744

به "ایجاد 83 هزار فرصت شغلی با احیاء واحدهای مالی مشکل دار در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 83 هزار فرصت شغلی با احیاء واحدهای مالی مشکل دار در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید