امتناع چوهدری نثار از دیدار با نواز شریف در لندن

به گزارش ایستگاه بازی، منابع مطلع از کوشش های سران حزب نواز برای دیدار چوهدری نثار و نواز شریف در لندن خبر دادند که ظاهرا تا به امروز نتیجه ای در بر نداشته است.

امتناع چوهدری نثار از دیدار با نواز شریف در لندن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، چوهدری نثار وزیر کشور سابق پاکستان که به دلیل نارضایتی از حزب نواز جدا شده بود حاضر نشد اختلافات گذشته را کنار بگذارد.

منابع مطلع در حزب نواز گفتند: کوشش های شهباز شریف رئیس این حزب برای هموار کردن جهت دیدار میان چوهدری نثار و نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان به جایی نرسیده است.

چوهدری نثار در این خصوص اعلام نموده است برای درمان بیماری خود به لندن آمده ام و هیچ علاقه ای به دیدار های سیاسی ندارم.

این در حالی است که سران حزب نواز بر این باور هستند که اگر دیدار میان چوهدری نثار و نواز شریف شکل بگیرد حتی احتمال بازگشت چوهدری نثار به حزب نواز نیز وجود دارد.

چوهدری نثار در مصاحبه پیش از سفر خود گفت: هیچ انگیزه سیاسی از سفر به انگلیس ندارم و اگر کسی مایل به دیدار با من باشد می تواند برای عیادت از من به بیمارستان بیاید.

لازم به ذکر است نقطه شروع ضعیف شدن حزب نواز جدا شدن و استعفای چوهدری نثار بود که با جنجال های فراوانی همراه شد.

وی حتی در انتخابات سال 2018 به صورت مستقل حضور پیدا کرد و حاضر به قبول سهیمه حزب نواز نشد ولی در انتخابات از نامزد حزب تحریک انصاف باخت.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 774

به "امتناع چوهدری نثار از دیدار با نواز شریف در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتناع چوهدری نثار از دیدار با نواز شریف در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید