استقلال با امتیاز منفی فصل را آغاز می نماید؟ ، آخرین شرایط شکایت دردسرساز از آبی ها

به گزارش ایستگاه بازی، استقلالی ها اخیرا درگیر شکایت یکی از بازیکنان خارجی و سابق خود در فیفا شده اند.

استقلال با امتیاز منفی فصل را آغاز می نماید؟ ، آخرین شرایط شکایت دردسرساز از آبی ها

به گزارش خبرنگاران عزیزبک آمانوف، بازیکن خارجی فصل گذشته استقلال نیز که شکایت سفت و سختی بابت مطالباتش از استقلال در فیفا انجام داده و میخواهد چندین برابر طلب 100 هزار دلاری از باشگاه استقلال پول دریافت کند. این درحالی است که بعضی از مسئولان قبلی استقلال بر این اعتقاد بودند شاید آمانوف حکم 700 هزار دلاری بابت طلبش از این باشگاه بگیرد. بعضی رسانه ها طی دو روز گذشته درباره آخرین شرایط آمانوف مدعی شده بودند که طبق اعلام افراد حقوقی، اگر باشگاه استقلال نتواند به موقع مبلغ سنگین درخواستی آمانوف را به او پرداخت کند ممکن است با امتیاز منفی به لیگ برتر بیست وسوم وارد گردد. درواقع آمانوف توانسته از استقلال به فیفا شکایت کند و حالا بار دیگر استقلال در خطر بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی و شاید بدتر از آن، در خطر کسر امتیاز در رقابت های فصل آینده لیگ برتر قرار بگیرد.

این درحالی است که طبق شنیده ها پرونده آمانوف فعلا در مرحله تحقیقات در اتاق حل اختلاف فیفا واقع شده است و با وجود آنکه گفته می گردد وکیل وی کوشش نموده تا حکم فوری برای این بازیکن علیه استقلال بگیرد اما گویا در این پرونده تا به امروز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2207

به "استقلال با امتیاز منفی فصل را آغاز می نماید؟ ، آخرین شرایط شکایت دردسرساز از آبی ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "استقلال با امتیاز منفی فصل را آغاز می نماید؟ ، آخرین شرایط شکایت دردسرساز از آبی ها" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با امتیاز منفی فصل را آغاز می نماید؟ ، آخرین شرایط شکایت دردسرساز از آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید