استاد الدوحه: بازی با استقلال آزمون واقعی الدحیل است

به گزارش ایستگاه بازی، یک رسانه قطری، ملاقات با استقلال را آزمونی واقعی برای شاگردان صبری لموشی در لیگ قهرمانان آسیا توصیف کرد.

استاد الدوحه: بازی با استقلال آزمون واقعی الدحیل است

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت روزنامه قطری استاد الدوحه درباره شرایط الدحیل قطر در گروه C لیگ قهرمانان آسیا نوشت: الدحیل در ملاقاتی که برتر از الاهلی بود، پیروزی مقابل این تیم را از دست داد که این تساوی بیشتر شبیه شکست بود. الدحیل تمرینات خود را برای ملاقات صدرنشینان گروه با استقلال در روز چهارشنبه آغاز نموده است.

نماینده ایران دومین پیروزی خود را در این دوره مقابل الشرطه به دست آورد و با شش امتیاز صدرنشین است. صبری لموشی امیدوار است که آغاز خوب استقلال را متوقف کند و نتیجه ای به دست آورد که الدحیل را به صدر جدول گروه C بازگرداند تا این تیم دارای بیشترین شانس برای صعود به عنوان صدرنشین گروه باشد.

ملاقات با استقلال، سخت ترین بازی و آزمون واقعی الدحیل در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان است. سرمربی فرانسوی الدحیل به دنبال فزونی در این مسابقه و به فراموشی سپردن تساوی ناامیدکننده شاگردانش مقابل الاهلی است. ملاقاتی که لموشی معتقد بود الدحیل شایستگی کسب بیشتر از یک امتیاز را داشت و شاگردانش 20 شوت در چارچوب دروازه حریف خود شلیک نموده اند. او نتیجه را ناامیدکننده توصیف کرد و گفت که رطوبت هوا بالا بود؛ البته این مربی اعلام نمود که این موضوع یک توجیه نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1520

به "استاد الدوحه: بازی با استقلال آزمون واقعی الدحیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد الدوحه: بازی با استقلال آزمون واقعی الدحیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید