تور افریقای جنوبی: آفریقای جنوبی، مقصدی مجذوب کننده برای سافاری

به گزارش ایستگاه بازی، سافاری در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی به علت وجود تعداد زیادی شکارگاه تحت کنترل (game reserve)، یکی از برترین مقاصد توریستی برای سافاری است وچون گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اغلب مساله بر سر این است که برای سافاری کجا برویم. اگر به آفریقای جنوبی سفر می کنید و قصد دارید فقط دو روز برای سافاری وقت بگذارید، پیشنهاد می کنم به یک لژ سافاری خصوصی، در یک شکارگاه خصوصی بروید، چون از این طریق شانس بیشتری برای تماشا انواع مختلف حیوانات دارید. در لژهای خصوصی موجود در شکارگاه های خصوصی فرصت بیشتری برای آفرود وجود دارد و شما شکار بیشتری می بینید.

تور افریقای جنوبی: آفریقای جنوبی، مقصدی مجذوب کننده برای سافاری

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

با خبرنگاران همراه باشید تا با شکارگاه های محبوب آفریقای جنوبی آشنا شوید:

شکارگاه سابی سندز (sabi sands) و تیمباواتی (timbavati)، دو شکارگاه محبوب من هستند. هر دوی این شکارگاه ها در نزدیکی مرز پارک کروگر قرار دارند و شکارها آزادانه بین این دو منطقه جابه جا می شوند. معروفیت شکارگاه سابی سندز بیشتر به خاطر گربه های بزرگی است که در این قسمت زندگی می نمایند، بنابراین اینجا برترین محل برای تماشا تعداد زیادی شیر و پلنگ است.

تعداد کمی لژ در تیمباواتی و سابی سندز وجود دارند. مقدار لوکس بودن آن و قیمت ها، بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد. سابی سندز لژهای بسیار لوکسی مانند سینگیتا و لاندولوزی دارد، اما لژهای مقرون به صرفه تری مانند آراتوسا نیز وجود دارد. از جمله خدمات مشترک بین تمامی لژها، سافاری های فوق العاده ای است که برگزار می گردد. در تیمباواتی می توانید گزینه های مقرون به صرفه تر، همراه با سافاری و امکانات بسیار خوب پیدا کنید. در تیمباواتی لژهای مورد علاقه من، موتسواری و کامباکو هستند. اگر می خواهید یک سافاری عالی در یک منطقه عاری از مالاریا داشته باشید، شکارگاه مادیکو، برترین گزینه در شمال غربی آفریقای جنوبی است که با بوتساوانا هم مرز است. منطقه مادیکو از نظر طبیعی بسیار شبیه پارک کروگر است. یکی دیگر از مزایای این شکارگاه این است که تنها 3 ساعت با ژوهانسبورگ فاصله دارد. سافاری در مادیکو تجربه بسیار خوبی است، لژهای مورد علاقه من مادیکو هیلز و ایمپودیمو هستند. اگر دوست دارید گونه زیبا و در معرض خطر سگ وحشی آفریقایی را ببینید، حتما سری به این منطقه بزنید.

امیدوارم این مطلب به شما در پیدا کردن جای مناسب برای سافاری در آفریقای جنوبی یاری نموده باشد. فرقی نمی کند که به کدام شکارگاه می روید، در همه آنها یک سافاری فوق العاده را تجربه خواهید کرد. به خاطر داشته باشید این مکان ها، محبوب ترین شکارگاه های خصوصی در آفریقای جنوبی هستند و ضروری است پیش از سفر، لژ مورد نظرتان را رزرو کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1904

به "تور افریقای جنوبی: آفریقای جنوبی، مقصدی مجذوب کننده برای سافاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: آفریقای جنوبی، مقصدی مجذوب کننده برای سافاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید