مجذوب کننده ترین ورزش های آبی در جزیره کیش

به گزارش ایستگاه بازی، جزیره کیش، به عنوان یکی از مقاصد سرگرمیی محبوب در ایران، با زیبایی های طبیعی خود و امکانات فراوان، یک مقصد مناسب برای سفر و سرگرمی است. سرگرمیات آبی کیش از غواصی در خلیج فارس تا اسکوبا و ورزش های آبی مختلف برای علاقه مندان فراهم است. در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی ورزش های آبی در کیش که از جمله سرگرمیات هیجان انگیز و مجذوب کننده این جزیره است بپردازیم.

مجذوب کننده ترین ورزش های آبی در جزیره کیش

ورزش های آبی در کیش

ورزش های آبی به ورزش های گفته می گردد که بر روی آب و یا داخل آب انجام می گردد و بعضی از آنها مهارت بسیار بالایی قصد دارد که باید ورزشکار باشید تا آن را انجام دهید. پس یادتان باشد برای انجامش باید تخصص آن حرفه را داشته باشید تا بتوانید از آن بهره مند شوید. در ادامه ورزش های آبی درکیش را برایتان شرح میدهیم.

شاتل سواری

از مجذوب نماینده ترین ورزش های آبی در کیش شاتل سواری است. شما با شاتل سواری به به سرعت بر روی موج های خروشان دریا حرکت می کنید. ضروری است برای انجام این ورزش مسلط به شما باشید. شنـا لازم ندارید اما در صورت خطر و وقوع احتمالی بی گدار به آب نزنید. شاتل ها از قایق و یک توپ هستند و با سوار شدن بر روی تیوپ ها بر روی دریا با سرعت بسیار بالا حرکت می کنید که از طریق یک قایق موتوری راهنمایی می شوند.

شاتل سواری در جزیره کیش یکی از راحت ترین سرگرمیات آبی کیش است که با وجود شاتل هایی که در تمام کلوپ های جزیره وجود دارند، مسافران می توانند در امنیت کامل از یکی از ورزش های هیجان انگیز این جزیره بهره مند شوند.

اسکوتر زیر دریایی

با اسکوتر زیر دریایی جهانیی از ناشناخته های دریا را کشف می کنید. بدون احتیاج به غواصی و شنا سوار اسکوتر های زیر دریایی می شوید و ماهی رنگارنگ و گیاهان خاص دریایی را می بینید. این یکی از ورزش های آبی درکیش است که امروزه هواداران بی شماری دارد. و محدویت سنی نیز ندارد به راحتی می توانید جهانی زیر آب را کشف کنید.

جت اسکی

جت اسکی در جزیره کیش یک تجربه هیجان انگیز و سرگرم نماینده برای علاقه مندان به ورزش های آبی و مناسب برای تمام سنین است. با آب های گرم و آفتاب درخشان خلیج فارس، جزیره کیش به عنوان یکی از برترین مقاصد برای انجام جت اسکی در ایران شناخته می گردد. این ورزش از سرعت و هیجان بالایی برخوردار است و در کیش، شما می توانید با اجاره جت اسکی و گردش در اطراف جزیره، تجربه ای فوق العاده داشته باشید. بدون شک، جت اسکی در کیش یکی از فعالیت هایی است که به شما فرصت می دهد تا با تماشای منظره ها زیبای کیش با زیبایی های این جزیره آشنا شوید و لحظاتی هیجان انگیز را تجربه کنید.

فلای بورد

فلای برد در جزیره کیش به عنوان یکی از ورزش های آبی پرطرفدار و هیجان انگیز شناخته می گردد. این ورزش به شما امکان می دهد تا با سرعت بالا در باد و موج ها به ماجراجویی بپردازید. جزیره کیش با بادهای ملایم و منظره ها زیبای ساحلی ایده آل ترین مکان برای انجام این ورزش مهیج را فراهم می نماید. فلای برد در کیش یک ترکیب از هیجان و بعلاوه آموزش حرفه ای است و مسافران می توانند با استفاده از تجربه منحصر به فرد فلای برد، لحظاتی به یادماندنی از تعامل با دریا و طبیعت زیبا جزیره کیش را تجربه نمایند.

بنانا در کیش

از ورزش های گروهی و سرگرمیی در کیش بنانا است. گروه همراه با جلیقه نجات وارد تیوپ می شوند و تیوپ از طریق قایق های موتوری پر سرعت بر روی آب حر کت می نمایند. سرعت بسیاری بالایی دارند و هیجان را برای شما دو چندان می نماید .به راحتی این ورزش باعث افزایش آدرنالین و دوپامین در مغز شما می گردد که وجودشان در مغز از افسردگی جلوگیری می نماید. بنانا از ورزش های آبی در کیش است که بسیاری گروهی آن را انتخاب می نمایند.

کیبل اسکی کیش

یکی از ورزش های آبی در کیش است که همه گروه های سنی در آن شرکت می نمایند و اگر می خواهید بچه ها خود را سورپرایز کنید یک کیبل اسکی مهیج می تواند بسیار شادمانشان کند. این ورزش نوعی سر خوردن با شتاب روی آب است و دستان به کیبل متصل است. نگران نباشید مربی کیبل اسکی همه موارد را به شما شرح می دهد. و آموزش کامل می دهد و بعد با سرعت بالایی شما بر روی سطح آب حرکت می کنید. کیش یکی از برترین پارک های کیبل اسکی را دارد که تمام گروه های سنی می توانند هنگامی که دریا آرام است از آن بهره مند شوند.

پاراسل

دوست دارید بر روی آب دریای کیش پرواز کنید سوار چتر آبی می شوید و با سرعت قایق های موتوری بر روی جزیره کیش به پرواز در می آیید و تماشا ساحل و دریا کیش محصورتان می نماید. پاراسل ها از ارتفاع 150 تا 300 متری می رسند پس اگر ترس از ارتفاع ندارید برترین گزینه برای ورزش مهیج است. این سرگرمی یکی از ورزش های آبی در کیش است که روز به روز بر هوادارانش افزوده می گردد. پاراسل ها مجذوب نمایندهترین ورزش ها هستند و تماشا جزیره کیش از بالای لذت وصف ناشدنی به همراه دارد.

اسکوتر برقی کیش

موتورهای برقی روی دریا اسکوتر نامیده می شوند. در ابتدا یک مربی به شما آموزش می دهد و سپس خودتان هم می توانید بر روی دریا موتور سواری کنید. در سواحل دیگر ایران نیز این ورزش انجام می گردد و از ورزش های آبی در کیش به شمار میرود که جوانان دوست دارند سرعت بر آب را تجربه نمایند. اگر اهل ریسک و شادی و ورزش های آبی هستید این ورزش مجذوب نماینده را از دست ندهید. اسکوتر برقی ورزشی نیز برای زوج های جوان به شمار می روند که دوست دارند سرعت بر روی آب را تجربه نمایند.

کایت بوردینگ

ورزشی برای کسانی که آمادگی جسمانی دارند و در واقع با تخت بر روی آب حرکت می کنید. این ورزش احتیاج دارد شما به شنا مسلط باشید و پاهای قوی داشته باشید. از ورزش های آبی در جزیره کیش است که همگان قادر به انجام آن نیستند و باید ورزشکار حرفه ای باشید تا از عهده آن بربیایید. از مهیج ترین ورزش های جهان نیز کایت بوردینگ است.

بیگ بال

وارد توپ های بزرگی می شوید و مانند یک حباب معلق بر روی آب قِل می خورید . در ساحل مرجان این ورزش انجام می گردد. اگر مایع تعادلی گوشتان دچار مشکل است آن را انجام ندهید. این ورزش ازآرام ترین ورزش های آبی در کیش است. اما در آرامی مهیج و خیال انگیز است و حس شادی و نشاط را برای شما زنده می نماید.

قایق رانی

از ورزش های بسیار مهیجی است که باید مسلط به پارو زدن باشید و فقط به قایق ران های حرفه ای اجازه داده می گردد این تجربه بر روی آب های دریای کیش داشته باشند.این ورزش بسیار بازوهای قوی می خواهد که سال ها قایق ران ها تمرین می نمایند. بسیاری از اوقات قایق ران های حرفه ای را از دور می بینید. از سخت ترین ورزش های آبی در کیش نیز قایق رانی هست.

شنا

شنا میهج ترین ورزش آبی است که در ساحل های کیش می توانید انجام دهید. شنـا بر سطح دریا بسیار سخت است و با استخر قابل مقایسه نیست. از مهیج ترین ورزش های آبی در کیش شنا نیز به شمار میرود که هزینه ای برای شما ندارد و می توانید از آن بسیار لذت ببرید. ورزش شنا بسیار برای شناگران بروی آب دریا دلپذیر است و هتل های نیز دسترسی به ساحل دارند که شنا در آن ممنوع نیست و مزیت مهمی به شمار می آید.

غواصی اسکوبا

غواصی اسکوبا در جزیره کیش یکی از فعالیت های محبوب در این جزیره زیبا است. جزیره کیش به علت آب های کریستالی و زیبا خلیج فارس، به عنوان یک مقصد غواصی معتبر در منطقه شناخته می گردد. این منطقه دارای تنوع زیستی متنوع است و غواصان می توانند انواع مختلفی از ماهی ها، آبزیان، مرجان ها و سایر موجودات زنده آبی را مشاهده نمایند. جزیره کیش با امکانات مدرن و مراکز آموزش غواصی خوب، یک مقصد ایده آل برای آن هایی است که به جهانی زیرآب علاقه دارند.

اکر تجربه هر یک از ورزش های نام برده شده را دارید برای تیم خبرنگاران نظرتان را بنویسید تا اهالی سفر که در پی هیجان هستند با آن بیشتر آشنا شوند. در انجام ورزش های آبی در کیش به هیچ عنوان شتاب زده عمل نکنید و با دقت به نکات مربی گوش دهید. بسیاری از این ورزش ها فقط از طریق جوانان انجام می شوند از همین رو کیش مرکز شادی برای جوانان به شمار میرود.

پدل برد

پدل برد یکی از ورزش های آبی در کیش است که به عنوان یک فعالیت سرگرمیی و ورزشی پرطرفدار در میان گردشگران و جوانان شناخته می گردد. با منظره ها طبیعی زیبا و خوش آب و هوا، کیش محیطی ایده آل برای تجربه پدل برد است. این ورزش سرگرم نماینده، شما را به گشت وگذار در سواحل جزیره راهنمایی می نماید و به شما امکان می دهد تا با تماشا منظره ها مجذوب نماینده ساحلی و زمین های سبز و لذت بردن از آب و هوای خوب کیش، لحظات شگفت آوری را تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2268

به "مجذوب کننده ترین ورزش های آبی در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین ورزش های آبی در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید