با سفر به آفریقای جنوبی، این ماجراجویی ها را دنبال کنید

به گزارش ایستگاه بازی، تفریحات آفریقای جنوبی

قاره عظیم آفریقا به دلایلی همانند وجود گونه های مختلف جانوری، زیبایی مناظر طبیعی و حیات وحش منحصر به فردش، گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. در این میان قبایل متعددی که در گوشه و کنار این قاره و در کشورهای مختلف آفریقایی از دیرباز تا به امروز وجود دارند نیز خود به نوعی، جاذب گردشگران است. با این حال در مجله خبرنگاران جاذبه های گردشگری و تفریحات آفریقای جنوبی را مخصوصا طبیعت گردی های این کشور را به شما معرفی می کنیم تا در سفر به آفریقای جنوبی حتما برای انجام این فعالیت ها برنامه داشته باشید. این جاذبه های تفریحی و طبیعت گردی را از دست ندهید. آفریقای جنوبی به دلیل اینکه یکی از پربازدیدترین مقاصد دنیاست، برنامه سفر به این کشور را باید از چند ماه قبل از سفر بریزید. رزرو هتل و پرواز خود را زودتر از همواره و چند ماه قبل از سفر آغاز کنید و برای ویزای آفریقای جنوبی نیز بهتر است در این ماه ها درخواست دهید.

با سفر به آفریقای جنوبی، این ماجراجویی ها را دنبال کنید

از نیمه های تابستان و ماه مرداد بهترین زمان برای سفر به این کشور و تفریحات آفریقای جنوبی آغاز می گردد. دیگر هوا طوفانی و بسیار گرم نخواهد بود. همچنین طبیعت آفریقا و حیات وحش در بهترین حالت ممکنه قرار دارند و از این بابت، سافاری ها نیز می توانند برایتان بسیار خاطره انگیز شوند. در حقیقت اوایل مرداد پایاین یک زمستان زیبا در آفریقای جنوبی و آغاز تابستانی گرم و پر رنگ است. در این زمان طبیعت آفریقا در بهترین حالت خود، رشد می نماید و زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی سفری بی نظیر به سمت بیابان های آفریقا است. هر چند که هنوز در نزدیکی جزایر و شهرهایی همانند کیپ تاون باران های موسمی همراه با طوفان دیده می گردد اما اغلب مناطق کشور آفریقای جنوبی، آفتابی، گرم و خشک است که باعث می گردد آفریقای جنوبی در ماه مرداد برای تعطیلات مناسب باشد.

واقعیت این است که مقصدهای برتر برای سافاری آفریقا همانند آفریقای جنوبی، پارک ملی کروگر (Kruger National Park) و دره لانگوا جنوبی (Luangwa) در زامبیا در این زمان تبدیل به بهترین مکان برای بازدید و انجام تفریحات آفریقای جنوبی و در مجموع گشتن در قاره آفریقا است. برای دوستداران طبیعت و عکاسان، هیچ چیز نمی تواند خیره نمایندگان و میخکوب نماینده تر از قرمزی آسمان در هنگام غروب و طلوع خورشید باشد. جدای از تمام تفریحات سرگرم نماینده، حیوانات وحشی در اطراف آبخوری ها پرسه می زنند و به راحتی می توان آن ها را دید و از آن ها، عکس گرفت.

آفریقای جنوبی در تابستان و مرداد ماه می تواند جای مناسب برای فعالیت های تفریحی باشد و بهترین تفریحات آفریقای جنوبی را خواهید دید.

تماشای وال ها در آفریقای جنوبی

تابستان فصل مناسبی برای تماشای شنای نهنگ ها در آفریقای جنوبی است و اگر در این تاریخ برنامه ریزی برای شرکت در یکی از تورهای تماشای نهنگ در منطقه ساحلی آفریقای جنوبی دارید، مطمئنا ناامید نخواهید شد. همچنین فصل اصلی زایش آن ها در ماه های مرداد و شهریور اتفاق می افتد. مناطق ساحلی آفریقای جنوبی از هرمانوس (Hermanus) تا سنت لوسیا (St Lucia) در کوزووا-ناتال (KwaZulu-Natal) مکان شگفت انگیزی برای همه علاقه مندان تماشای نهنگ و دیدن یکی از تماشایی ترین تفریحات آفریقای جنوبی است. افراد بسیاری برای شرکت در طبیعت گردی های آفریقای جنوبی وارد این کشور می شوند و جای تعجب نیست اگر این فعالیت را به عنوان بزرگترین جذابیت و طبیعت گردی در سواحل آفریقای جنوبی بدانیم.

برای تفریحات هیجان انگیز برنامه بریزید

اینجا و در این تاریخ یکی از بهترین آب و هوا ها را برای تفریحات آبی و دیگر تفریحات ورزشی دارد. در میان تفریحات آفریقای جنوبی ورزش های آبی نیز جای خود را به خوبی در میان دیگر تفر یحات هیجان انگیز این کشور باز کرده است. هر چند که آفریقای جنوبی به خاطر طبیعت وحشی و ماجراجویی هایش معروف است. تفریحات ورزشی بسیاری نیز برای تمام گردشگران و جهانگرد ها قابل دسترسی است. شاید خیلی از این تفریحات به گوش شما آشنا به نظظر برسد. چرا که توسط آژانس های گردشگری آفریقای جنوبی و دیگر کشورها تبلیغ می گردد. با این وجود به شما پیشنهاد می دهیم که در میان تفریحات آفریقای جنوبی به میان دره های عمیق و کوه های وحشی و بزرگ این کشور بروید. اگر علاقه مند به تفریحات آبی هستید، حتما به سمت کیپ تاون و سواحل زیبای آن بروید.

پیاده روی در منطقه حفاظت شده در امپومالانگا | Mpumalanga

یک فعالیت فوق العاده برای روزی هیجان انگیز در بیابان های آفریقای جنوبی، پیاده روی در کنار رودخانه دره بلید در منطقه حفاظت شده در امپومالانگا (Blyde River Canyon Nature Reserve) است. در میان تفریحات آفریقای جنوبی این فعالیت تفریحی می تواند بین 1 تا 4 ساعت بسته به علاقه مندی و توان شما، زمانتان را پر کند. همچنین چهار راستا معین برای گروه های پیاده روی و دره نوردی وجود دارد. برای ورود به این منطقه حفاظت شده باید ورودی بپردازید. در این میان جذاب ترین راستا پیاده روی راستای است که به راستا پلنگ ها مشهور است. این راستا جدای از جاذبه ها و احتمال تماشای حیواناتی همچون پلنگ ها از دور، منظره سه عدد از رودخانه های زیبا و البته پل رودخانه بلید را برایتان به ارمغان می آورد.

راستا پیاده روی مرغان گینه شما را به منطقه آبشارها و رودخانه هایی می برد که می توانید در آن ها شنا کرده و تنی به آب بزنید. در عین حال از تماشای منظره آبشارها لذت ببرید. وارد شدن به منطقه حفاظت شده در ماه های مرداد و شهریور هر سال شما را در میان یکی از بهترین تفریحات آفریقای جنوبی قرار می دهد. منتها به دلیل استقبال زیادی که از این تفریحات وجود دارد بهتر است که از قبل بلیت ورودی به منطقه حفاظت شده و تورهای پیاده روی در کنار رودخانه بلید را رزرو کنید.

در چشمه های آبگرم طبیعی ریمواسماک احساس جوانی کنید

چشمه های آبگرم طبیعی ریمواسماک (Riemvasmaak Natural Thermal Springs) یکی از معجزات طبیعی در آفریقای جنوبی است. همچنین مکانی عالی برای حمام آبگرمی طبیعی و بازیابی حس طراوت است. در ماین تفریحات آفریقای جنوبی که تا به امروز به شما معرفی کردیم، قطعا این تفریح آرامش را به شما بازخواهد گرداند. چشمه های آبگرم طبیعی ریمواسماک در میان رودخانه های مولوپو (Molopo) و اورنج (Orange) قرار گرفته است. این چشمه ها دقیقا در میانه طبیعت با عناصر طبیعی همانند تخته سنگ های بزرگ، صخره های بزرگ و مناطق وحشی گسترده احاطه شده است.

کاوش در ارتفاعات و جنگل های هاگسبک در ایسترن کیپ | Hogsback in Eastern Cape

یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین جاذبه ها و تفریحات آفریقای جنوبی در منطقه هاگسبک (Hogsback) وجود دارد. عاشقان طبیعت به راحتی در ماه های تابستان و البته اوایل پاییز می توانند برای ورود به این منطقه اقدام نمایند. در تورهای اجرایی این منطقه، گروه ها را به بالای 3 صخره و تپه بزرگ می برد. اگر شما هم با این گروه ها همراه شوید، می توانید از نمای زیبای اطراف و دشت های سرسبز منطقه دیدن کنید. وجود درختان و پوشش گیاهی عالی به همراه آبشارها درون این طبیعت وحشی، مناظر عاشقانه ای برای تفریحات آفریقای جنوبی به وجود آورده است. اینجا مقصدی است که می تواند هر روز شما را به سمت خود بکشاند. مناطقی همانند Cape Parrots، Samango Monkeys و Knysna Louries جزو مناطق حیات وحش این ناحیه هستند.

اسکی در تیفیندل ایسترن کیپ | Tiffindell Ski Resort

بی خیال سفر به تنهایی در زمستان به آفریقا شوید. اگر عاشق ورزش های زمستانی هستید، در میان تفریحات آفریقای جنوبی و در تابستان هم می توانید اسکی کنید. ماه های گرم سال و چله تابستان در اینجا و در پیست اسکی تیفیندل در ایسترن کیپ اسکی کنید! حتی برای بیشتر شدن مناطقی که قابل اسکی کردن باشد، برف مصنوعی در اینجا استفاده می گردد. در پیست اسکی تیفیندل و در بالای کوه ها مکانی فوق العاده خنک برای تفریحات برفی وجود دارد. برف را در مناطق محدودی می توانید بیابید. به همین خاطر جدای از اسکی می توانید در کناره مناطق پوشیده از برف و بر روی کوه های سنگی کوهنوردی کنید و از منظره پیش رویتان لذت ببرید.

شرکت در تورهای شهری

در میان تفریحات آفریقای جنوبی نباید از تفریحات و گشت و گذارهای شهری غافل شد. شرکت های بسیاری همانند تورهای اتوبوسی بیگ باس و هاپ آن هاپ آف برای گردش در شهرهای کیپ تاون و ژوهانسبورگ برنامه دارند. حتی اگر علاقه مند به شرکت در تور گروهی نیستید، می توانید خودتان به دیدن جاذبه های درون این شهرها بروید. در مناطق ساحلی نیز می توانید تورهای جالبی بیابید. برای دیدن جزیره روبن و شهر کیپ تاون، واینلند خصوصی در استلنبوش (Stellenbosch) و فرانشهوک (Franschhoek)، کوه تیبل (Table Mountain) و سواحل تماشای پنگوئن ها و دیگر جاذبه ها و تفریحات آفریقای جنوبی تور خریداری کنید و در یکی از بی نظیر ترین مناطق این کشور به تماشای شگفتی های جهان بروید.

در هر صورت اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را چه در فصل بهار و یا تابستان دارید می توانید از سایت خبرنگاران برای سفر خود بلیط هواپیما خریداری کنید. در خصوص اقامت و هتل نیز به هیچ عنوان نگران نباشید. به راحتی امکان مقایسه صدها هتل در کیپ تاون و ژوهانسبورگ را در سایت خبرنگاران دارید و می توانید رزرو هتل خود را به راحتی و حتی آنلاین انجام دهید.

منبع: traveltriangle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 924

به "با سفر به آفریقای جنوبی، این ماجراجویی ها را دنبال کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سفر به آفریقای جنوبی، این ماجراجویی ها را دنبال کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید